שליטה נשית

שליטה נשית

קצת מוזר לי לדבר על נושא שליטה נשית בעולם בו כל היום מדברים על פמיניזם והעצמה נשית ואני בכלל פה לשפוך אור על כל ההגדרה הזאת ולספר לכם שכבר בתקופות קדומות עוד לפני שהמילה פמיניזם הפכה לנושא מדובר כל כך הנשים שלטו וביד רמה.

נכון יש מי שיגיד שליטה נשית בהקשר הזה זה לא נחשב אבל אם שואלים אותי באופן אישי אני כן מוצאת את המיניות כהקשר לכל תחום בחיינו ויודעת שמיניות היא המפתח לכל רובד בחיים.

מי שמכיר אותי כבר שמע את דעותיי. מיניות היא דבר יפה, מתנה קסומה שקיבלנו, היא מעצימה, מטמאת ומקדשת באותה נשימה…

חיים נוצרים מתוך אקט מיני, רגשות נקשרים במהלך אקט מיני, אנחנו משחררים כל כך הרבה מתח תוך סקס מספק וזה לא משנה כמה ינסו לספר או להציג את זה אחרת סקס זה הדבר הכי נכון וטבעי שאני מכירה.

אישה יכולה לבטא את עצמה בהמון דרכים, הקשורות בסקס וכאלה הקשורות בנושאים אחרים כמובן על זה אני לא מתווכחת.

אנחנו הנשים יצור חי, אנחנו חזקות, חכמות, אמיצות ובעלות יכולות בלתי נתפסות וברור שאין יצור המסוגל להחליף את תפקידנו ביקום.


שליטה נשית בראי ההיסטוריה - מבט אל עבר צ'כיה 

ובכל זאת למרות השייח הקשה על מעמד האישה ואף כל הסטטיסטיקות המוכיחות כי זכויותינו נרמסות בדור העכשווי תני לי לקחת את הנושא לתחום שלי ולחשוף בפנייך את עולם השליטה הנשית כפי שמצויין בהיסטוריה הצ'כית, ההיסטוריה כמו שלא תלמדי בשום בית ספר…


ממלכת העולם האחר שהתקיימה בצ'כיה הקדומה נוסדה באופן רשמי ב -1 ביוני 1996, אבל ההיסטוריה מספרת שבמאה ה - 16, ממלכת העולם האחר הייתה עוד מדינה לא רשמית אבל לגמרי קיימת והיא נשלטה באופן מטריאכלי (שלטון נשי).

אורח החיים באותה ממלכה התנהלו בסגנון הסאדו-מאזו ונשים ניהלו את השלטון תחת מטרה אחת ברורה והיא לשלוט על כמה שיותר גברים.

עד היום ישנן טירות המנציחות את חיי הבדס"ם ההיסטוריים באצילות רבה.

והמשמח ביותר לדעת שגם היום ישנם תיירים מכל העולם המגיעים לטעום מטעמה ההיסטורי של שליטה נשית הכל כך מפוארת ללא ספק - מי אמר שיעורי היסטוריה זה משעמם ולא כיף?

אתם קולטים?! ממלכה שלמה, עם שלטון, דגל, המנון, משטרה והכל תחת פיקוד נשי בעל עוצמה רבה.

אז מי אמר שהתקדמנו? 

ככל שאני כותבת על יותר ויותר תכנים מיניים אני מגלה עד כמה הדמיון שלנו מתקדם אבל ברמת החיים אנחנו פשוט הולכים יותר ויותר אחורה.

טוב אם אדייק זה גם עניין של תרבות ובעולם המערבי/מזרחי אולי אכן ישנה התקדמות מסוימת בכל הקשור לזכויות האישה בפרט ולמיניות בכלל אבל אם נתבונן על בירות אירופה הקדומות כנראה שהם די מתאימים עצמם לזרם שלנו.


על שליטה נשית, קהילת ה- BDSM בישראל

בישראל המודרנית יש קושי לפרגן לכוח נשי שלא נדבר על שליטה, כן קיימת קהילה בדסמית ובתוכה השליטה הנשית מקבלת ביטוי טבעי ומקובל ואכן הקהילה הזאת גדלה משנה לשנה אבל תבינו שעדיין אותם אנשים נתפסים כ"סוטים" בגלל הקיום הזה.

תבינו. מה שלא פוגע באף אחד לא נקרא סטיה בעיני בכל אופן סטיה היא אהבה למשהו שפוגע בסביבה.

נקרופילים, פדופילים, אנסים הם סוטים בעיני, הם חווים ריגוש תחת כפייה ופגיעה בזולת. הם חולים ואגב 

המחלות האלה נכתבו אי שם בספרי הלימודים של בתי ספר לרפואה. 

כל אותם נהנתנים כמו קהילות שונות כמו בדסם, להטבים, נודיסטים וכו הם בעיני אנשים רגילים עם העדפות משונות מה"נורמה" שמי יודע מי החליט עליה והם בסך הכל אנשים רגילים שעוד מנסים לתפוס את מקומם בחברה.

אז עכשיו שהכל ברור ואנחנו יכולים כבר להבדיל בין סטיה להעדפה ולהבין שבסוף זה עניין של בחירה אז אפשר כבר לתת במה לאישה השולטת וליהנות מכל הטוב שהעולם הזה מציע.

אז מה את מעדיפה? מאלץ אורגזמה או ויברטור לאשה? כי לנו יש את הכל!

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך