אני אוהבת אנאלי

אני אוהבת אנאלי

כן כותרת רעשנית מידי אבל מאוד שלמה במסר שלה. היא חד משמעית ולא ניתנת לפרשנות אחרת… יש מי שקוראת את הכותרת הזאת ומשהו רועד אצלה מבפנים ומכווץ את בטנה ויש את המסכימות עם כל מילה וחיות עם זה בתשוקה עזה וכמובן יש את הנשים שבתוך תוכן מסכימות עם הנאמר אבל לא מוכנות להודות שהן מנוסות ואפילו אוהבות.

זה בסדר. כמובן שזה בסדר לא לאהוב, זה בסדר לאהוב ולהתחבר וזה גם בסדר לשמור על זה בסוד. הכל באמת בסדר, מותר ואפשרי.

אנחנו בעידן מודרני בו מותר לנו לעשות מה שבא לנו מבלי שאף אחד יכתיב לנו קצב לכלום והכל באמת עניין של החלטה אישית של מה מתאים לי ומה לא וזה מקובל.

ובכל זאת אני חייבת לכתוב על משהו אז בחרתי להתמקד לשם שינוי לא בהתנגדות, אלא בבושה, בשונה מכל מה שדיברתי עליו עד היום.


סקס אנאלי - חוויה עוצמתית ומטורפת

אני יודעת. כבר חפרתי בלי סוף בנושא האנאלי. כתבתי כבר איך עושים את זה נכון ומה לא נכון לעשות, הסברתי כבר עד כמה המקום כיפי ומענג ואפילו המלצתי להתנסות לפני ההחלטה להספיד את החוויה האדירה הזאת, ממה צריך להיזהר באמת ומי שעוקב אחרי התוכן שלי באדיקות יודע כבר מה הם המחסומים המונעים מאיתנו להיפתח לנושא. ציינתי את הסטטיסטיקות שעלו ממחקרים ושחדירה אנאלית מתאימה לנשים וגם לגברים מבלי שיעידו דבר על נטיות מיניות. 

עכשיו אחרי חשיבה עמוקה עם עצמי נראה לי שקצת שכחתי לדבר על הפיל שבחדר והחלטתי שראוי שמישהו סוף סוף ידבר על זה.

כפי שכבר ציינתי זה ממש בסדר להחליט שאת לא הופכת את הנושא לשיחת היום בין החברות והחברים אבל אני לא מדברת על זה אני יותר מכוונת יותר לכיוון הביישנות מהסוג שמונע ממך לחוות.

לפני שאני ממשיכה, כדאי לך לבדוק את הדבר הבא: פלאג אנאלי

אקט אנאלי - למה אנחנו כל כך חוששים ממנו?

במסגרת העבודה שלי אני חולקת שיחות אישיות ונתקלת בסיפורים חשופים ממש בגובה העיניים.

אחד הסיפורים שחוזרים על עצמן עם נשים שהן סופר מדהימות בעיני זה שהן חוו אקט אנאלי עם מישהו איתו חלקו רגעים אינטימיים כמובן ביוזמתו. הן אהבו את האקט והמשיכו להשתעשע עד עונג… אך ביום שנגמר הרומן עם אותו בחור, נגמר בגלל פרידה או כי הוא היה רק פרטנר מיני ועכשיו נטש את עולם הסטוצים מסיבה כל שהיא… היא לא מסוגלת להגיד את התשוקה שלה לפרטנר החדש ולהציע לו סקס אנאלי מחשש שמא ישפוט אותה וימהר לקטלג על בקשתה המוזרה.

בעידן כל כך מתקדם ויש להגיד מפותח עוד יש עניין סביב העולם האינטימי והתשוקות ועדיין לא סביר בכל אוזן שאקט אנאלי עשוי להיות יוזמה של אישה מתענגת, קיים חשש גדול סביב המסר שיתפס בעיני מקבל ההצעה ושהפרשנות תהיה זולה.

אני לא מאשימה את הנשים וחלילה לא את הגברים בסופו של דבר זה תוצאה של חינוך עתיק דורות ובמשך שנים חינכו אותנו לעשות מה שמבקשים מאיתנו ולהיצמד לנורמות שאין לי מושג מי קבע אותן אבל חלילה לא לעצור רגע ולדבר, ליצור תקשורת מינית מחברת גם אם מדובר רק בפרטנר זמני.

תבינו אנשים כבר לא צריכים האחד את השניה כדי לגמור יש מיליון דרכים להגיע לשם בכוחות עצמנו אם בעזרת ידיים, דוש האמבטיה או צעצועים מגוונים אבל אנחנו עדיין זקוקים לחיזור, תשוקה, חמימות, מגע וכמובן שיח מפתח סביב כל אינטימיות הנחבאת בעומקים שלנו וכן היא כל כך סודית ועמוקה ולכן קוראים לה כך "אינטימיות" וכן יש בעיה להיחשף מול כל אדם ולתת לו את האינטימיות שלנו שלמה על מגש של כסף וזה ברור שעל תקשורת צריכים לעבוד וזה לא קורה ביום אחד, זה מובן לגמרי.


אך בראש ובראשונה יש צורך בשאלות עצמיות:

  • האם אני יודעת מה באמת מה אני אוהבת?
  • האם באדם שמולי יש את הפוטנציאל לצעוד איתי את המסע הזה?
  • האם אני מרגישה מספיק קרובה ובטוחה במקום הזה?

רק אחרי שתייצרי מסע אכפתי מול עצמך תוכלי לאתר את הפרטנר המיני המושלם אם זה בן זוג, מאהב או איך שלא תקראי לזה. את הראשונה להתאחד עם עצמך ורק אז לצאת לדרך.

בהצלחה ובעונג - שלך קיקי

 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך