BDSM למתחילים

BDSM למתחילים

עד לפני כמה שנים סצינת ה- B.D.S.M בארץ הייתה סוג של אגדה רחוקה…

קהילת הסאדו זכתה לחנוך את ביתה הראשון בארץ אי שם בשנת 2002 ואם נודה באמת הדבר עורר עניין רב המלווה במחלוקות רבות עוד יותר!

לא היה קל לשכנע את הקהל הישראלי שסצינה חופשית המאופיינת במגוון משחקי תפקידים, לצד תואר שולט-נשלט ומלווה באקטים משפילים, מכניעים ואלימים זו לא סטיה ושמדובר במערכת יחסים מאוד מעצימה, לגיטימית ומכבדת אחרי הכל.

ואז יצא בתרועה גדולה הספר 50 גוונים של אפור והפך לרב מכר.

חיי קהילת הבדסם פתאום קיבלו תהילה וזוהר ממתעניינים רבים שעד לספר הזה סלדו מהמבט לשורש הסצינה הקשוחה.

אם תשאלו אותי (ועוד הרבה בקהילת הבדס"ם) תבינו שהספר 50 גוונים של אפור לא באמת משקף את האמת הקשוחה שמאפיינת את הסצינה, היא אכן מבליטה את העוצמה שיש במשחק תפקידים אבל בדרך עדינה ונטרלית. אולי זאת בדיוק הדרך הנכונה לגרום לצופה הונילי לפתוח את הראש ולהציץ בלי חשש לעולם האפרפר והמאוד מעניין הזה.

BDSM  - מאיפה מתחילים?

אז עכשיו כשיש לנו אין סוף קהל מתעניין, הראש פתוח וההמון מגלה התעניינות אז קיימת השאלה מאיפה מתחילים?!

אני תמיד אומרת שצריך להתחיל קודם מהבנת העקרונות ובתחום הבדס"ם העקרון הראשון הוא ההיררכיה שיש במשחק התפקידים ביניכם.

מי ששולט הוא שמנחה את האקט ומי שנשלט כמובן יהיה המובל בסשן.

חשוב להבין מדובר בגדול בשליטה אבל גם כאן יש רמות שונות ואקטים מגוונים כמו: השפלה, ריתוק, כאב וביזארים שונים. 

לא להכל נתחבר ולכן זה הכרחי לקבוע מילת ביטחון מראש, אותה מילה תשמש לנשלט הגנה מפני חוויה פחות נעימה במהלך הסשן, במיוחד בשלב ההתחלתי שעדיין אין לנו מושג מה אנחנו אוהבים, למה בדיוק מתחברים ואיפה הגבולות שלנו…

בואו נקרא לזה שלב ההיכרות וזה אומר שיוצאים למסע התנסות ביחד, אז שיחה גלויה על מה מדליק אותי ומה לא מאוד תועיל ושוב מילת ביטחון שעליה כבר דיברתי והקשבה הדדית.

חשוב מאוד להקשיב לשפת הגוף, לגניחות עונג או קריאות כאב ולהבדיל בניהם, לפעמים הפרטנר הנשלט כל
כך עמוק בסצינה שהוא חושש להרוס את האקט ונמנע ממילת ביטחון למרות שהוא לא ממש נהנה.

אחרי שכבר יש לנו את ההכנה המנטלית וכבר קבענו את התפקידים בינינו אז ישנם כמה פריטים שהם מאסט לסשן. כמו: אזיקים, שוט, כיסוי עיניים, מצבטי פטמות, נוצת דגדוג ומחסום פה. אפשרי להשיג אותם במארזים משתלמים וברמה מכובדת בהחלט עבור שלב ההתחלה וההתנסות.

ועכשיו איך משתמשים באביזרי סאדו שציינתי?

האמת שלאביזרי BDSM שציינתי אין באמת הוראות הפעלה. אין נכון או לא נכון.

ישנם החוקים שהסברתי עליהם קודם והם הבסיס לסצינה כמו: חלוקת תפקידים, מילת ביטחון ובדיקת הגבולות ואחרי שלמדת את זה נותר רק להיכנס לדמות אליה התחברת ולגלם אותה בסקרנות.

כמובן שקיים עוד מבחר פריטים למי שמחליט לעבור למגרש של הגדולים אחרי שלב ההתחלה כמו אזיקים המוכרים לנו מדמות השוטר, אלמנטים לקשירה על מוטות, חבלים ומבחר מתקני קשירה מקובעים לקיר כמו צלב כבילה וכלובים.

קיימים גם פריטים להשפלה כמו קולרים כדי לתת הרגשת כלב לצד הנשלט, גלגל כאב, אלקטרודות חשמל, דילדו וסטרפאון לאקט חדירה ואי אפשר להתעלם מקטגוריית הלבוש הייחודי שמאפיין את ה- BDSM המתהדר בעורות, רשתות ורצועות בסגנון גותי. 

חלק מהפריטים משמשים אותנו גם לאקטים ונילים (רגילים) אבל עם קצת חוקים באקט ומשחק בטון דיבור משתנה כל שימוש רגיל יכול להפוך לאקט BDSM מאובזר מן השורה.

אז אחרי סיכום מתומצת על עולם כל כך עמוק אני מזמינה את כל מי שעברה בו צמרמורת התרגשות קלה להעמיק ולחקור יותר את העולם האפל הזה שנקרא BDSM אני בטוחה שעונג עצום ותשוקה עזה ילוו אותך…


אז החלטתם מי בתפקיד השולט ומי יהיה הנשלט?

תהנו שלכם קיקי!

 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך