אביזרי מין מומלצים לגברים

אביזרי מין מומלצים לגברים

טוב, מי שעוקב אחרי ואחר כל התוכן שאני כותבת כבר יכול להבין לבד עד כמה אני מאמינה ויודעת שתעשיית אביזרי המין העולמית היא הכי העצמה נשית שהכרתי. רוב הנישות השוות באמת מותאמות לנשים.

המחקרים, הפיתוחים, העיצובים, והמבחר הגדול מטופח היטב עבור המין הנשי או מוגדרים יוניסקס (לשני המינים).

אבל מה אם אני רואה את זה נטו כאישה? אולי העין שלי נמשכת כמו דג אחרי הפתיון לעבר מה שהמוח שלי מתוכנת לראות ולחשוק?

לא נראה לי. כעבור אינספור תערוכות אביזרי מין בעולם ומחקרים שאני מתמידה לקרוא ולפענח זכיתי להבין שאישה היא מכונה מורכבת יותר, שלא תבינו אותי לא נכון אבל לרוב גברים אם אין בעיית זיקפה יוכלו להגיע לפורקן די בקלות.

בכללי רוב המוצרים המפותחים עבור גבר הם לשיפור ושדרוג החדירה, חיזוק הזקפה, עיכוב השפיכה, הגדלת הפין וכן בין השלל הזה אפשר למצוא גם ואגינות לעינוג עצמי ומוצרים שונים לעינוג הרקטום מול מדפי הענק שהשוק מציע עבור נשים שלא נדבר על כך שכל רעיון יוצא במספר גרסאות…

ובכל זאת כמקצוענית אמיתית וכמי שמחוייבת ללקוחות שלה יצאתי לדוג את המבחר המנצח, את אותם אביזרי מין מומלצים ביותר לגבר הנועז.

4 אביזרי מין מומלצים לגברים

1. טבעת רטט 

ולא אל תרימו גבה, אני לא מדברת על הטבעת הפשוטה עם סוללות שעון. ממחקר אישי מול הגברים בחיי שכלל גם את הלקוחות V.I.P שלי קיבלתי המלצה על טבעת רטט מהסוג הנטען.

הטבעת מי שלא יודע הומצאה אי שם בהיסטוריה כדי לענג את הדגדגן הנשי בזמן חדירה, אך בין אם התכוונו לבין אם לא גברים נהנים ממנה לא פחות.

הטבעת מתלבשת על הפין במצב רפוי, עם התחממות העניינים הפין מזדקף וגדל והטבעת מתהדקת על האיבר ויוצרת לחץ מתון ובטוח, מה שמפתח לגבר את התחושה של זרימת הדם לאיבר.

טבעת עם רטט איכותי וחזק מספיק מוסיפה על כל העונג הזה גם תחושת ויברציה שהיא סופר מפנקת את כל העסק שם.

חשוב לי לציין לא כל הטבעות איכותיות ויש מגוון עצום של אופציות: עם או בלי רטט, נטענות או סוללות שעון, טבעת כפולה להידוק על הפין והאשכים או הרגילה… אינסוף בקיצור אז שימו לב לבחירה.

אביזרי מין מומלצים לגברים

2. באט פלאג

מדובר בפלאג אנאלי ואכן המוצר המוזכר כאן הוא יוניסקס, כזה המענג נשים וגברים ובכל זאת יש מבנה מסויים שהוא מומלץ יותר לשימוש עבור גברים.

הפלאג שאני מדברת עליו הוא במבנה פלאג טיפוסי, מתחיל בצר מאוד ומתעבה רק שהחלק הדק (העליון) מקבל קיפוף שמטרתו לגרות יותר את הפרוסטטה המהפנטת.

כמובן שגם הדגם הזה קיים במגוון אפשרויות: עם או בלי רטט, נטענים או על סוללות, נדבקים למשטחים או בסיס T ובמרקמים שונים… 


3. מאונן לגבר

מדובר בדמוי וגינה. יש גם דמוי שפתיים או ישבן עשויים סיליקון ברמת גמישות חלומית.

החור תמיד קטן מאוד למראית העין אבל החומר הגמיש להפליא יוצר מתיחה המותאמת למידת המשתמש. החומר הוא סוג סיליקון בעיבוד מיוחד עבור מטרת האוננות והחברות מבטיחות שהחדירה שומרת על תחושת חום חדירה ממכר ותחושת האוננות מרגישה הרבה יותר חושנית מאשר הידיים העובדות שלך. פייר אם יש לי משאלת לב אחת היא להיות גבר בדיוק לחמש דקות רק כדי לבחון מקרוב את מה שהלקוחות ממליצים.

וכן, גם למאונן יש מגוון גרסאות: קטנים ודיסקרטים, גדולים ואפילו מאוד, עם או בלי רטט ויש אפילו עם מנגנון גניחות ובגווני עור שונים. אז רק צריך ללכת אחרי מה שעושה לך את זה.


4. ויברטור לגבר 

כן כן יש כזה ולא הוא לא דומה בככל לפין. בצורתו הוא דומה יותר לאות C שחלקו העליון בנוי לעינוג היסטרי של הערמונית וחלקו התחתון לגירוי חיצוני של איזור הפרינאום (בין האשכים לפי הטבעת) וכן אני כאישה נטרפת לדמיין את זה אז באופן רשמי אני מרשה גם לך לדמיין את כל טירוף החושים הזה.

נכון מאוד קיימים מבחר ויברטורים לגבר מהסוג הזה: נטענים או סוללות, גדלים שונים, סוגי סיליקון שונים ומרקמים אבל מה זה משנה עם כל קצות הרגש הקיימים שם אני יודעת שזו הולכת להיות חוויית חייך.


באיחולי עונג שמיימי - שלך קיקי

 

היכנסו לקטגוריית אביזרי מין לגברים

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך