צפיה משותפת בפורנו. כן או לא?

צפיה משותפת בפורנו. כן או לא?

צפיה משותפת בפורנו. כן או לא? איזה נושא חם! זה לא חם, זה לוהט!

הרבה זוגות מבולבלים. 

מצד אחד, מפרסמים כל הזמן מחקרים החושפים בפנינו את החסרונות של צפיה בפורנו ומצד שני, זה כל כך טוב ואפילו ממכר. אז למה לא בעצם?!

המון פעמים אני נשאלת על דעתי ביחס לפורנו והאם זה עד כדי כך גרוע?

אז אני שמחה לבשר לכם שאני חד משמעית בעד ומנגד, מסכימה לחלוטין שזה באמת לא מתאים לכל אחד.

צפיה משותפת בפורנו - חסרונות 

אתחיל להתייחס קודם לחסרונות שיש בצפייה בפורנו:

  • בצפייה בסרטי פורנוגרפיה למיניהם על כל סקלת הז'אנרים המרובים נמצא שלל אשליות וזיופים שהצופה בסרט יפספס ולא יבין אותם ברגע שהגוף בוער מבפנים.
  • כשאנחנו במצב חם המוח לא תמיד מסוגל להבדיל בין מציאות לדימיון ובין שקר לאמת ומיד הראש שלנו נכנס להשוואה שלא בריאה לנו.
  • ברגע של צפיה אנו נוטים לראות מבנה גוף מושלם מהזוויות הכי מחמיאות שלו, השחקנים לרוב יהיו מצויידים בנתונים מרשימים (ציצים זקופים, תחת עסיסי, זין ענק) ולצד כל היופי הזה יהיה סקס נועז וחסר מעצורים ומיד אנחנו דבקים באמונה שככה זה צריך להיות כשבפועל החיים האמיתיים הם קצת אחרת.
  • במציאות האישה לא יושבת מפושקת ורק מחכה לחדירה, יש צורך לחזר אחריה, לגרות ולעורר אותה.
  • הגברים והנשים לא תמיד ניראים כמו השחקנים. 
  • יש אנשים בעלי מבנים שונים של גוף וכמובן שהשחקנים עברו סדרת טיפוח, איפור וצולמו רק מהזוויות היפות שמפיק הסרט רוצה שאנחנו הצופים בבית נראה.
  • אל תשכחו שבחיים האמיתיים לפעמים האקט ספונטני בעוד למען הסשן בסרט פונוגרפי נערכו הרבה לפני עם צוותים מקצועיים שמלווים גם בעריכה.
  • במציאות לכולנו יש קווים אדומים אותם לא נסכים לחצות בקלות ועם כל אחד.
  • כשהצופה בבית מתבונן בסרט פורנו הוא נחשף לעיתים לביצועים מרשימים ולאיברי מין מרשימים אף יותר שאפשר ליצור בדרכים שונות וכולן קשורות בטייקים, בזווית הצילום ובעריכה.
  • בקיצור, מה שאני באה לומר פה שסרט פורנו הוא בדיוק כמו כל סרט: תסריט, בימוי, עריכה ואנחנו מקבלים את הפנטזיה שלנו מוקרנת על המסך ולא מצליחים להפנים שזה רק סרט.
  • האשליה הזאת שאני מדברת עליה גורמת לנו לחוסר ביטחון במראה שלנו ולדימוי גוף פוגעני, אנחנו מאבדים את הערך שלנו בכל הקשור לביצועים כי השחקנים בסרט מצליחים להחזיק סשן יותר זמן, להגיע לתנוחות בקלות יתרה, נשארים יפים ונקיים במשך כל האקט ומצויידים באיברי מין מהפנטים מה שבפועל לא קורה בחיי המין שלנו ואנחנו נכנסים להשוואה מיותרת שמורידה אותנו בלי לקחת בחשבון את הביום של הסרט.
  • המשוואה הזאת יוצרת לנו את חוסר הביטחון שמשליך על הביצועים המיניים שלנו מה שלעיתים מוביל גם לדיכאון.
  • צפייה בסרטי פורנו פוגעת לנו באופן ישיר גם על התקשורת המינית הבין-אנושית כי את הדוגמה לתקשורת מינית למדנו דרך סרט בו הטקסט נכתב מראש ורק כדי להדליק וגם הצפייה בפורנו הוכחה כממכרת.

תורת היינג ויאנג תקפה בכל תחום בעולם והנה לכם יתרונות הפורנו:

כמו שאנחנו יודעים לא לכולם יש את האפשרות לסקס זמין בכל יום ויש תקופות של יובש שלא נדבר על גברים שלא ממש יודעים להגיע לסיטואציה מינית עם אישה והיצר בהם בוער.

אז היתרון הראשון של סרטי פורנו הוא במתן מענה הולם וראוי עבור אותם גברים לרגע אינטימי פרטי ופורקן.

צפייה בסרטי פורנו מעוררת חשק מיני מה שלפעמים ביום יום צריך חיזוק והנה לכם ייתרון נוסף.

צריכת סרטי פונוגרפיה באופן מבוקר ובריא יכולה לסייע בביצועים מיניים משופרים וברכישת טכניקות מוצלחות זאת בהנחה שאתם יודעים לקחת בחשבון את החסרונות ולא להשוות את עצמכם לשחקנים אלה רק לדוג מהם השראה.

רבים מלקוחותיי וגם אני יכולים להעיד שצפייה בפורנו יצרה לנו גיוון בחיי המין.

אז האם צפיה בפורנו זה טוב או רע?

המוח שלנו לא יודע להבדיל בין פייק למציאות וכשאנחנו צופים בפורנו אנחנו ממש חווים את הריגוש באקט מבלי שממש נהיה בו.

אנחנו זוכים לריגוש והנאה בזכות הורמון הדופמין המופרש לנו מהמוח באותה עת של הנאה מה שעלול לגרום לנו להתמכרות ויש אפילו שיתמכרו קשה לצפיה בסרטי פורנו.

חשוב שנדע לצרוך פורנו באופן בריא וחכם ושנדע לקחת את הסצנה בערבון מוגבל.

שנדע להפנים שמדובר בסרט ולא כל מה שקורה שם הוא אמת.

ששעה וחצי של סרט בנוי מהמון פליטות מוקדמות של הגבר שנחתכו בעריכה, שהאיבר מין שלו מצולם מזווית מחמיאה, שהיא נקיה אחרי סקס אנאלי בעקבות חוקנים וניקוי מעיים עמוק, שהיא גונחת כמו שביקשו ממנה ולא כמו שהיא מרגישה באמת וכו'... 

אם יודעים את הדברים האלה, צורכים מהם נבון, לא מחליפים את מערכת היחסים האנושית באתרי פורנו וצופים רק לשם השראה וגירוי שום דבר רע לא יקרה לנו.

תתיחסו לצרכנות שלכם בפורנו כפי שאתם מתייחסים לצריכת אלכוהול, סיגריות, הימורים ויתר הדברים שעושים לנו טוב בחיים ובאותה מידה עשויים ליצור אצלנו בעיית התמכרות כשאנחנו לא שולטים בשימוש בהם.

מאחלת לכם צפייה מענגת ונבונה.

שלכם קיקי.

אולי יעניין אתכם לקרוא על -

 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך