תנוחות סקס שחובה להכיר

תנוחות סקס שחובה להכיר

אם חיפשתם תנוחות שחובה להכיר, כנראה שמקומכם כאן. אני חושבת שזה אחד הנושאים המעניינים בעולם… אין לי צל של ספק בפופולריות שהמאמר הזה עתיד לצבור ודווקא בגלל זה חשוב לי יותר מתמיד לדייק בבחירת המילים כי כנראה במילים האלה אני מקלידה את שיעורי הבית העתידיים שלכם לפחות לזמן הקרוב.

כמה העמיקו בלמידה של הנושא החשוב הזה, מחקרים פותחו בתקווה להוסיף לנו עניין ועונג, נסיינים רבים השתתפו לאורך השנים, סדנאות וספרים פותחו בניסיון ללמד אותנו את התנוחה האידיאלית לאורגזמה המיוחלת.

אילו תנוחות סקס מומלצות ביותר?

אז על פי מחקרים רבים וכמובן גם חוות דעת אישית. כן, קיימות כמה תנוחות שהן מאסט במיניות שלנו עם הפרטנר וכנראה כל תורת הטנטרה מבוססת עליהן. והן:

  • דוגי - תנוחת הדוגי למי שלא יודע זה תנוחת מוצא של כלב, שאת רוכנת על ארבע ואתה חודר בעמידה מאחורי גופה. תנוחה מאוד פופולרית ונוחה אפילו מושלמת לחפוזים.
  • מסיונרית - למי שטרם הבין זו התנוחה הרגילה שאת שוכבת על הגב בפישוק ואתה רוכן מעליה. אחת התנוחות שהיא א' - ב' בכל סשן ואני לא מכירה אף אחד שפסח עליה.
  • בוקרת הפוכה - בוקרת הפוכה למי שנדדה מחשבתו זו התנוחה בה אתה שוכב על הגב ואת רוכבת על איברו עם הגב לפניו. תנוחה מדהימה ומדוייקת לנשות הקאובויים.

אלה ללא ספק התנוחות שעלו באופן קבוע כמוצלחות ומומלצות ביותר במהלך אלפי מחקרים בנושא תנוחות שוות.


תנוחות סקס מומלצות: מה עוד חשוב שנדע?

אנחנו לא אנטומיה אחת וישנן תנוחות רבות שלא הומלצו ועל חלק מהמתעניינים יעבדו מצויין.

  1. אצל אישה האורגזמה כלואה בראש ושהמחסום בראש סגור שום תנוחה לא תעבוד לכם.
  2. הרעיון באותן תנוחות זה מגע עם מקסימום נקודות עונג ואם לא נעצים את המגע זה לא באמת ישנה.
  3. ואני ממשיכה את סעיף 3 זווית החדירה חייבת להיות נכונה ונעימה לנו כדי שנצליח ליהנות.

תנוחות סקס מענגות במיוחד

אז עכשיו הרשו לי להסביר… הסיבה האמיתית לכך שהתנוחות הללו מענגות כל כך היא שלאישה יש שתי נקודות עיקריות בוגינה, בדגש חזק על ה-וגינה כי לאישה יש 8000 אלף קצוות רגש בוגינה וגם המסביב לנקודות שארחיב עליהן עכשיו מעוררות אותנו ומספקות עונג…

אז הנקודות החזקות הן כמובן הדגדגן שמגיב מהר מאוד ונקודת הג'י שלוקח לה כמה דקות להתעורר ולהגיב. 

בכל אחת מהתנוחות האלה ישנה זווית שתחכך את הפין המפואר עם נקודת הג'י ותעורר בה עונג, תוך כדי פמפום ובהתאם לתנוחה כמובן שבאופן טבעי הדגדגן חווה גירוי. אבל זה לא מספיק, חשוב לא פחות לחזק את גירוי הדגדגן באמצעות היד או בעזרת צעצוע רוקט פוקט אהוב.

חשוב לי לציין מאישה אחת לאחרת עוצמת החדירה והמגע עם הדגדגן או עם נקודת הג'י יהיה שונה לחלוטין כי כל אישה היא משהו אחר.

האחת אוהבת מגע רך ועדין והאחרת תרצה את זה חזק וקשוח, כפי שכבר אמרתי אנחנו לא אנטומיה אחת ועבור כל אישה החוויה שונה ואחרת. 

תגדילו ראש ותהיו קשובים בהדדיות כמובן לתחושות המתפרצות ללא שליטה, לשפת הגוף, אם יש התכווצויות טבעיות או חוסר זרימה עם התנוחה כנראה שיש צורך בשינוי כי משהו שם לא עובד ולא נעים אז תשנו את התנוחה, או את הזווית וישנה אפשרות שאולי זה בכלל בעוצמת החדירה אז נסו שינוי כל פעם בדרך אחרת.

אל תמהרו להספיד את התנוחה מבלי לנסות את כל האופציות, תשתדלו למצוא את הזווית שבה עומק החדירה יהיה מושלם עבורה וכן לא כל זווית היא כזאת ולמצוא את הנכונה זה בכלל לא מובן מאליו.

תנוחות סקס מומלצות, לסיכום:

ההמלצה שלי לכל מי שקרא עד כאן זה לא להתקבע על אחת מהתנוחות האלה וגם לא על שלושתן אלה תמיד לחקור ולנסות עוד תנוחות מגוונות ככל האפשר, כי לכי תדעי אולי מישהי כמוך לא השתתפה עוד בשום מחקר.

נסו לעשות את זה שאת על הצד והוא חודר בין רגלייך, בעמידה ותרימי רגל, בוקרת עם הפנים אליו, בזוויות כל שהן, ברגליים מורמות או שלא, רגליים פשוקות או סגורות, במקצבים שונים ולא יזיק לשנות לוקיישן מידי פעם. זה חשוב לחוויה והעיקר שתהנו בכל רגע בו הגוף שלכם יונק עונג האחת מהשני.

 אנו ממליצים לשלב גם: חרוזים אנאלייםויברטור זוגיפלאג לתחת, משאבה לדגדגן

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך