בושם מעורר תשוקה מינית

בושם מעורר תשוקה מינית

הרבה יודעים שקיים בושם כזה, יש כאלה שממש הריחו אותו. אבל האם הוא באמת עובד ומה ההיגיון? זו שאלה שרודפת את המוצר הזה מהיום שהוא פותח אי אז לפני המון, המון שנים.

אז החלטתי לפתוח את הנושא הזה בתקווה לעשות לכם קצת הרבה סדר בכל הנוגע במוצר הנעים הזה שנקרא בושם פיתוי.

בושם פיתוי - בושם מעורר תשוקה מינית

טוב למעשה יש לו המון יצרנים, ניחוחות וגם בשם שלו לא חסכו והכינויים שלו רבים: בושם חשק, בושם פיתוי, בושם מעורר חשק, בושם פרומון או בושם טסטוסטרון כולם הם אותו המוצר שנועד לעשות את אותה עבודת עוררות וזה לא באמת משנה הניחוח שלו שיכול להשתנות מיצרן ליצרן.

המחנה המשותף בין כולם הוא ההשפעה על הורמון החשק שמופרש מהמוח שלנו בזמן גירוי והבושם פשוט מאיץ את הפעולה.

בושם מעורר תשוקה מינית - מה התאוריה לגביו? 

חוקרים למשך דורות מצאו קשר בין ריחות מסויימים לקבלת ההחלטות שלנו. לדוגמה: כשאתם מבלים בקניונים, מעצמות אופנה רבות מבשמות את שעריהם בניחוח שמסייע להשפיע על ההחלטה שלנו הקונים האם לפתוח את הארנק או שלא.

חד משמעית עובדה קיימת שנעשית כבר שנים בחנויות בהם אנחנו נכנסים רק להעיף מבט ובסוף יוצאים עם שלל שלא בהכרח חשבנו שנרכוש אבל ישנה עוד עובדה קיימת ואל לנו להתעלם ממנה והיא שלא על כל מי שנכנס לחנות זה עבד. 

היו כאלה שהושפעו מהריח והיו כאלה שלא והתשובה ההגיונית לזה היא שהניחוח כנראה עובד אבל צריך שעוד משהו יקרה כדי לחזק את האפקט.

למשל שנדלק על בגד מסויים, שהמוכרת תפנה אלינו לעזרה כי הלכנו לאיבוד או שהמחיר שיהיה עלינו לשלם יהיה ריאלי ותואם את היכולות שלנו. כל אלה יחד יגרמו לנו לפתוח את הארנק.

עכשיו נחזור לדון בבושם: 

יש לי המון לקוחות שחוזרים לרכוש ולחדש את המלאי ואפילו כאלה שלא יצאו בלי להתיז ממנו על עצמם רגע לפני הבילוי ועדיין ישנם כאלה שאומרים שזה סתם ולא עובד וזה ברור שאף מוצר מדף לא יתן 100% הצלחה אצל 100% מהמשתמשים אבל אם נחזור רגע לתשובה ההגיונית שלי מדוגמת הקניון נגלה שקיים סיכוי לצמצם את אחוז המאוכזבים.

לא די בכך שנבשם את עצמנו לפני המפגש וצריך שיקרה עוד משהו, הרי לא מדובר בסם והדמות אותה נרצה להרשים לא תלך שולל אחרי הריח בלבד.

עלינו גם באיזה שהוא מקום למצוא חן בעיני אותה הדמות (גבר או אישה זה לא משנה) כדי שהיא תאפשר להתעוררות ולחשק לבוא לידי ביטוי, צריך לחזר נכון ולחזק את השפעת הריח שאם נתייחס למחקרים אודותיו נגלה שהוא מוכח ויעיל באופן מאוד משמעותי ושוב אני מזכירה שאין לעולם 100% הצלחה אבל בשביל העלות שלו זה בהחלט שווה לנסות ובתנאי שנקיים גם את הדברים האחרים שהרחבתי עליהם קודם ונחזק את היעילות של המוצר.

בשמים מעוררי חשק מיני - איך בוחרים?

זכרו, כמו בכל תחום בעולם גם בנישה הזאת של בשמים מעוררי חשק מיני יש תחרות גדולה ויצרנים רבים.

עם הריח זה בסדר והגיוני שיהיה הבדל בין חברה לחברה כי מוסיפים תמצית ריחות לתמצית האפקטיבית זו שמסייעת להורמון החשק להתעורר. אבל גם כאן יש לנו עסק עם חקיינים וזייפנים למינהם ועם כאלה שמשווקים תמציות ריח ריקות מתמצית יעילה להגברת החשק המיני וזה כשלעצמו עשוי להיות מאכזב מאוד.

לכן בבחירת הבושם שלכם חוץ מעניין הניחוח יש להתייחס לחברה המשווקת, שתהיה אמינה וותיקה בשוק תכשירי אירוטיקה, כזו שיש עליה חוות דעת ונסיינים שהולכים איתה כבר שנים.

ועוד דבר אחרון הבושם משווק בניחוחות לגברים ובריחות המתאימים לנשים וזה כבר ברור לנו למה?

אז בהצלחה לכם בכיבוש הבא…

שלכם - קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך