טיפות חשק לאישה

טיפות חשק לאישה

הכותרת הזאת נשמעת ממש כמו חלום ורוד, בכלל כל הרעיון הזה של לקחת נוזל קסמים כל שהוא ולטפטף ממנו מעט לתוך המשקה והופ… כמו באליס בארץ הפלאות הכל קורה כל כך קסום והנה האישה הזאת הופכת לחתלתולה פראית חסרת עכבות בדיוק כמו שרואים רק בסרטי הפורנו…

אז לא! כנראה שלא מצאתם את הדבר הנכון עבורכם ואם זה מה שאתם מחפשים הרעיון הזה קיים אבל הוא ממש לא חוקי.

ממה עשויות טיפות חשק לאישה?

טיפות חשק הם לא סמים שמוציאים אותנו מדעתנו השפויה ומבטלים כל פיסת היגיון שקיימת בנו.

אם אתם מחפשים משהו מטריף שיעביר זרמים בכל נים ונים בגוף האישה ויוציא ממנה את הפראות המרוסנת כנראה שאתם מחפשים חומרים המוגדרים כסמים / סם אונס והשימוש בהם אסור.

טיפות חשק לעומת זאת הם עשויות מתרכובת טבעית ומאוזנת שמסייעת להגביר את שחרור הורמון הטסטוסטרון מהמוח מה שמעורר את החשק המיני בקלות אך באופן מאוזן ושפוי לגמרי.

עד כמה שפוי? מספיק שהאישה שנטלה מהם לא בעניין שלך בכלל אז דעתה נשארת צלולה מספיק כדי לסרב לך ולמצוא את עצמה מאוננת לבד או ממשיכה לפרטנר נחשק יותר בעינה ואף מוותרת על האקט (כי אנחנו הנשים אלופות בהדחקה).

ועצם השפיות שמלווה אותה (הנוטלת) מכניסה את טיפות החשק החוקיות למאין מחלוקת דעים.

עובדתית מדובר במוצר שנרכש כבר שנים על גבי שנים וישנם לא מעט לקוחות חוזרים למוצר אבל כמו שאני נוהגת להגיד לעולם אין 100% הצלחה באף מוצר ומה שמתאים לאחת לא בטוח יעבוד על אחרת, אבל מה שבטוח שאף אישה לא תאבד את דעתה מנטילת טיפות חשק מהזן החוקי.

כפי שכבר טרחתי לומר טיפות חשק הן אוסף של תמציות צמחים טבעיות שהוכיחו את הקשר והיעילות שלהן לעוררות החשק המיני אצל נשים, הן עדינות ובטוחות לשימוש וחלק מהמוצרי מדף המשווקים כטיפות חשק אפילו הכרו כתוספי תזונה.

האם טיפות חשק לאישה באמת משפיעות או שמא מדובר בטריק פסיכולוגי?

חלק מהויכוח הנצחי שמלווה את טיפות חשק הוא האם הן באמת משפיעות או שמדובר בכלל בתגובה פסיכולוגית?

אני לא חושבת שיש מי שיכול לקבוע את התשובה לזה באופן חד משמעי, מה שכן מנחם אותי בשאלה הזאת זה העובדה שזה עובד על חלק ניכר מהנשים (כי אחרת לא היו שואלים את זה בכלל) וגם אם מדובר בהשפעה פסיכולוגית הרי שגם היא הביאה לנו את התוצאה אז למי באמת אכפת?!

מה שאותנו צריך לעניין זה שהן בטוחות לשימוש ועומדות בדרישות משרד הבריאות ומאושרות לשימוש.

כמו בכל דבר בחיינו גם בשוק טיפות חשק לנשים אפשר למצוא תחרות גדולה והיצע מבלבל ואפילו חיקויים.

לכן חשוב לדעת מאיפה רוכשים ובאיזה סוג מדובר. 

שימו לב למה אתם קונים!

הדור הצעיר הביא איתו המון מאוד סכנות לא צפויות מראש ובניהם ערבוב סמי אונס הנמכרים תחת הטייטל טיפות חשק ולכן יש לשים דגש על אישור משרד הבריאות ואפילו על המקור המשווק ולהתייעץ בנושא רק עם מוכר אמין בעל המלצות ואף היכרות ראשונית, כי איך אני תמיד אומרת הסיכון שהמוצר לא יעבוד הוא האכזבה שאנחנו כן היינו רוצות במקרה של טיפות חשק לא טובות.

המקרה הפחות רצוי והיותר גרוע הוא שבכלל לא נדע להחזיק את הגוף שלנו במהלך השימוש וההשפעה.

אני לא כותבת את זה כדי להפחיד אף אחד או אחת, זה נכתב רק כדי לתת לכם את הידע לבחור נכון כי אין ברירה לפעמים בנטל היומיומי אנחנו הנשים חייבות איזה בוסט קטן כדי לשמור על התשוקה בזוגיות שלנו.

מה שכן בשנים האחרונות אני נתקלת בתופעה שהייתה לי קצת מוזרה בהתחלה (מודה) וזה שנשים בעצמן ביקשו ממני סמי אונס וחומרים חזקים כדי לממש את התשוקה שלהן דווקא עם הפרטנר הקבוע.

אישית אני לא מבינה את הצורך להיות המומה ומסוממת כדי להסכים להתמסר לבן הזוג שלי אבל כל אישה וזכותה, אבל דעו לכן זה קיים רק לא אצלי.

אצלנו בויברטוב - חנות סקס, כל החומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ובטוחים לשימוש ואם בא לכן לאבד את ההיגיון תאלצו לחפש זאת בכיוונים אחרים.

אז לרגעים בטוחים ומלאי תשוקה. 

שלכם קיקי

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על - חוסר חשק מיני אצל נשים

 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך