תחפושות סקס

תחפושות סקס

אז ניחוחות פורים באוויר ואיו חג שאני אוהבת יותר מהיום הזה בו אפשר להשתטות ולהפוך לכל מה שבא לנו להיות. יום חגיגי, קרנבלים צבעוניים שוטפים את הרחוב ובואו נודה יש בזה קסם מיוחד…  אני אישית לא מכירה אף אדם שלא אוהב את היום המיוחד הזה.

אבל היי, מי אמר שבשביל להתחפש צריך לחכות ליום הצבעוני פורים?!

או קיי נכון לא כל יום פורים ואין מציאות כזאת שקרנבלים יחגגו פה ביומיום וכן זה יום מיוחד שאנחנו רוצים וצריכים להעריך ואם נהפוך אותו להרגל זה כבר לא יהיה מיוחד. טוב הבנתם כבר לאן בדיוק אני חותרת…

ובכל זאת אני מתעקשת. מי אמר שצריך פורים כדי להחליף דמויות בחדרי חדרים? שזה רק אתם בעולמכם האינטימי גם שם אפשר להיות כל מה שבא לך.

מלצרית, גישה סינית, רקדנית בלט מחרסינה, חתולה, שטן, אחות, חולה, שיננית, כיפה אדומה או אפילו אפשר להסתפק רק בפאה בלונדינית, אדמונית, שחרחורת או ג'ינג'ית אפשר גם בצבעים קיצוניים כמו ורוד, כחול וכו'... הכל אפשרי רק צריך לדמיין וליצור.

להגשים את הפנטזיות שלנו באמצעות תחפושות סקס

מחקרים אומרים שהשמחה והצחוק טובים לבריאות אז למה אנחנו מתעקשים לרסן אותם? אני מבינה שיש מקומות שצריך להיות בוגרים ואחראים למשל: עבודה, להיות הורים וכו'.. אבל שזה בפינה האינטימית מה הבעיה שלנו להגשים את הפנטזיות דרך דמויות שהיינו רוצים להיות? אפילו אם הן דימיוניות. תאכלס זה הכי מדליק.

בשורה התחתונה כאשר אנחנו בשגרה השוחקת והמעקה אנחנו כבר לא באמת מרגשים האחד את השניה… כי כמו שאמרו חכמים לפני כמה כבר אפשר לאכול סטייק?! וזה נכון למרות שיש מי שמתקשה להודות בזה.

חלילה אני לא חותרת לבגידה אבל לצורך העניין אשתף אתכם בסיפור אמיתי מייעוץ לזוג שכבר די איבד את התשוקה והחליט לפנות אלי כדי לקבל כלים להתמודד.

הזוג שהיה אצלי בייעוץ מיני ומצבם היה קריטי מבחינת התשוקה, ידעתי ששום צעצוע שאציע להם מוצלח ככל שיהיה כבר לא ידליק אותם. אחרי שיחה עם הזוג יחד ועם כל אחד לחוד החלטתי לקבוע עם האישה למהלך לא שגרתי עבורי ונפגשתי איתה במרכז העיר, הובלתי אותה כמובן לחנות פיאות שאני מכירה ויחד התאמנו לה פיאה אדומה באורך שמעולם לא היה לה וכמובן השלמנו את הלוק בעוד אקססוריז והלבשה סקסית שאני בחרתי עבורה כדי שתראה הכי רחוק מהמראה הרגיל שלה.

באותו היום הילדים הלכו לישון אצל החברים שלהם, ירד מעליה הנטל של ארוחת הערב והשכבה (אני יודעת שיש הורים שקשה להם לשחרר בדברים האלה אבל אפשר לשלוח גם למשפחה העיקר לפנות את הערב השגרתי ולתת מקום לזוגיות כי בסופו של דבר זה מאוד חשוב לבית, לזוגיות ולנפש) היא חזרה לבית למקלחת פרטית בעוד הוא דאג בהנחייתי כמובן לארגן להם ארוחת ערב ואווירה אינטימית בסלון, היא לבשה לוק גותי קשוח מה שרחוק מאוד מהמראה המאפיין אותה, התאפרה בכבדות ונכנסה לדמות שונה לחלוטין, לא ייאמן איך היא נכנסה לדמות ברגע שהייתה עליה התחפושת ונחשו מה? ברור ואני כותבת לכם מילה במילה מתוך ההודעה שקיבלתי ממנו "היה אש! אני לא זוכר מתי היה לנו סקס כזה ואלף תודות לך."

תבינו, עבורי זה סיפור הצלחה. לראות זוג ממוטט מתלאות היום, שחוק ומנותק. שכל אחד בעולמו ולמצוא דרך להחיות את התשוקה ולקרב לבבות והם, הם ממש שיחקו אותה עם התעוזה, הרצון ופתיחת הראש להצעה יוצאת הדופן שלי. כמובן שלא לכולם זה מתאים ישנם זוגות שהייתי מציעה להם לפעול אחרת או להתנסות בדברים אחרים כמו משחקי שליטה מעולם ה - B.D.S.M או לבצע אקטים עם גימיקים אחרים כל מקרה לגופו. אבל למה אני מספרת לכם את זה? תראו את ההשפעה של התחפושת על חיינו, תראו כמה רוח שטות יכולה לחולל פלאים בחיינו, ועל היצירתיות שלי, על הנועזות שלעיתים יצרה לי משברים בחיים אני כל כך אסירת תודה היום.

"קום תהיה כל מה שבא לך…" (שלמה ארצי)

שלכם/ן קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך