ביצים סיניות

ביצים סיניות

חיזוק רצפת האגן

הידעת? יש לך שרירי רצפת אגן והם משפיעים על בריאותך! את מבינה שאם לא תשמרי על בריאותך את פוגעת באיכות החיים שלך...
ואם את לא תדאגי לעצמך מי כן יעשה את זה בשבילך?
קיים בפלג גופך התחתון שרירים אשר נקראים שרירי רצפת האגן, מדובר לכאורה בעוד שרירים בגוף אך מה שמבדיל אותם למעשה זה רק העובדה שהם לא בשימוש מתמיד, להבדיל מיתר השרירים המופעלים בפעולות היסוד שלנו כמו הליכה, ישיבה, קימה, התכופפות וכו'...
למעשה השרירים האלה מופעלים על ידי כיווץ ולצערי אנו מכווצות רק כאשר אנו מתאפקות לשתן פעולה שהיא לא בריאה לאישה מיסודה, הרי התאפקות היא המקור למחלות זיהומיות ודלקות שאנחנו בטח לא רוצות לחוות.
בדיוק בשביל זה המציאו את המוצר שנקרא ביצי אהבה או ביצים סיניות (זה אותו הדבר לא משנה איך תקראי להם). מדובר במוצר קטן שיש לו שליחות גדולה עבור בריאותך.
הביצים המופלאות הן אחד ממוצרי הסקס הוותיקים והעתיקים בעולם. עוד לפני אלפי שנים, בימי ההיסטוריה הסינית העתיקה העולם כבר ידע גרסאות שונות לביצת האהבה המקורית.
אז כפי שאת מבינה ביצי אהבה סיניות קיימות כבר שנים ארוכות, במקורן התחילו בהכנסת כדור אחד בודד לווגינה וזאת על מנת שהאישה תוכל לאמן את שרירי רצפת האגן הרדומים.
כך האישה יכולה לטפל בבריאותה, לשפר את איכות חיי המין שלה וההנאה.
ברור שההצלחה של הביצים והביקוש אחריהם הביא חברות רבות לשדרג ולפתח את ביצי אהבה והמוצר הפך לשני כדורים ויותר המחוברים בשיטות שונות המשודרגות מדור לדור, יש ביצים המחוברות בחוט משי, יש מסיליקון, עם או בלי מוליך ואפילו כאלה שלא מחוברות כלל ובמשקלים שונים. הכל עניין של אימון והתמדה.
לאורך השנים השימוש בביצים עשה חייל וסייע לנשים רבות לשמור על אימון שיריר האגן ומחקרים שנעשו במהלך כל הזמנים קבעו כי האימון משקם את בלוטות הרגש, משפר את המיניות ומשפיע באופן ישיר על איכות החיים שכל זה יחד כמובן משדרג לנו גם את חיי המין, החשק וההנאה.
את קולטת?! אכן נמצאו הוכחות המעידות שנשים אשר מכניסות את הביצים לשגרת יומן ומקפידות על השימוש בהן כאילו זה חלק מכושר שגרתי הן בעלות אנרגיה חיונית, רוח טובה וזוכות ליהנות ממראה צעיר לגילן.
עוד הוכח כי נשים המשתמשות בביצים סיניות מסוגלות לפתח כישורים יוצאי דופן כנשים מאהבות בכך שבאמצעות האימון הן לומדות לשלוט טוב יותר בשרירי הנרתיק, עצם אימון השרירים מאפשר לנשים המשתמשות לשלוט על תחושת הלחץ וההנאה אצל הפרטנר איתו הן חולקות ריגושים.

אז מתי מתאים להשתמש בביצים סיניות?  

בייעוץ לגביי אביזר מין לעונג, מניסיוני לא אמליץ לך על ביצי אהבה כמענה ריגושי סוחף.
אך לשימוש בביצים יש יתרונות גדולים בכל הקשור בנשיות ואני ממליצה מאוד לכל אחת על שימוש עקבי בהן. את השימוש בביצים סיניות כמעט ובלתי אפשרי לשלב באקט המיני או כחלק מהמשגל.
את הביצים יש להחדיר לתוך הווגינה ושם הן צריכות להישאר בעת האימון, כאשר המינון צריך להיות בתדירות זהה לאימון גופני.
הדרך היחידה בה הצלחתי לשלב את הביצים באקט זוגי הייתה שנתתי לבן זוגי להחדיר לי אותן כחלק מהאקט המיני או לחלופין לשלוף אותן מגופי שידיו כבולות והוא משתמש לפעולה רק עם השפתיים החושניות שלו...
לרבות זה השימוש בביצי אהבה נעשה על ידי האישה עצמה כחלק מאימון ועליה להתייחס לזה כאל שגרת עבודה על השרירים המוסתרים ושוב חשוב מאוד לשים דגש על התמדה ועל פעילות רצופה.
חשוב שהביצים הסיניות יוחדרו לתוך הנרתיק במשך כמה שעות מידי שבוע, מה שקורה עכשיו זה שכוח המשיכה מטבעו דוחף את הביצים כלפי פתח הנרתיק (אל מחוץ לגוף) וגופך באופן טבעי מגיב לזה בכווץ שרירי האגן הרדומים וזאת בכדי למנוע את בריחתן של הביצים החוצה.
הפעולה הזאת היא למעשה שגורמת לנו לאמן את השרירים, לחזק אותם בצורה בטוחה, בטבעיות וגם תורמת לנו לעוררות מינית מתמשכת, לטיפול מונע בבריחת שתן ושליטה על המערכת הנשית היקרה לנו.
תאמיני או לא, אבל גם תורת הטנטרה ועוד אחרות כמו תורת טאואיזם מחזקות את האמונה ביעילות הביצים הסיניות, מאז ומעולם הם האמינו בחיוניות התרגול והשימוש בביצי האהבה ולמדו את הקהל הנשי להתמיד בשימוש.
אם נעמיק עוד בהיסטוריה נגלה שבמקורות ביצים סיניות נקראו בשם "משקולות נרתיקיות" והיו מומלצות מאוד על ידי רופאים גניקולוגים ומטפלים מיניים אשר העריצו את הטיפול שהוגדר כטבעי (אין פה שום נטילת תרופות וכימיקלים) מאז ועד היום נשים המעוניינות לטפל בבריחת שתן בעקבות גנטיקה או לידה, צניחת רחם, חיזוק ריצפת שרירי האגן, גמישות הנרתיק, העצמת החיכוך ביחסים המיניים ולשליטה על שלפוחית השתן.
לא סתם הביצים היעילות משתייכות קודם לפיתוח מוצר רפואי ורק אחר כך הן נקשרות לתחום המיני.
ככל שתאמני את השרירים כך הם יתחזקו וככל שהשרירים יתחזקו תאלצי לאתגר אותם בביצים עם משקולת כבדה יותר.
זה נכון, רוב הנשים נבוכות לדבר בגילוי על בעיות בריחת שתן או על המתנות שאנו מקבלות לאחר לידה או בשלבי ההתבגרות ונשארות להתמודד עם הקושי בחדרי חדרים, מדחיקות את ההשפעה השלילית של תופעות הלוואי ונכנעות למצב הלא כל כך נעים שלא נדבר על הבריא...
אבל רגע, מה יותר חשוב עכשיו ממך? מי עוד יכול לדאוג לגוף שלך אם לא את?! האחריות על הגוף שלך נמצאת רק בידיים שלך!
אז בין אם את סובלת מבריחת שתן באופן סדרתי או שזה קורה לך רק בזמן התעטשות, בין אם את מנותקת מצורך מיני או מהנאה, כדאי שתתחילי לאמן את השרירים השקטים שלא פחות חשובים ותדאגי לבריאות שלך!
אני מקווה שנתתי מענה מלא בכל הקשור לשימוש בביצים סיניות, שהחכמתי אותך בידע למה משמשות הביצים האלו ושהבנת כי לא מדובר בעוד אביזר מין שובב כמו שחושבים רוב האנשים אלא במוצר רפואי באמת משקם ויעיל למען המין הנשי.
מעכשיו אין תירוצים, אם הגעת לפסקה הזאת כבר הבנת את המשמעות של המוצר העומד על הגבול שבין רפואי למיני וברור לך עכשיו יותר מתמיד את היכולות האדירות של הביצים לפתור לך המון מהבעיות הרפואיות המוכרות לך.
לכן אם עוד לא השתכנעת אסכם לך - חיזוק שרירי ריצפת האגן זה אחד הנושאים שחייבים להיות בראש סדר העדיפויות שלך מבחינה בריאותית ומינית. עכשיו אין לך ספק שכל אישה ואישה זקוקה לאימון השרירים המוצנעים שבפלג גופה התחתון.
שרירי רצפת האגן מסייעים בייצוב מרכז הגוף ומביאים לשליטה בעת ההתאפקות או בזמן האקט המיני, השרירים תומכים ברחם במהלך ההיריון ולאחריו, משפרים את המיניות וההנאה, הגיעה הזמן שנגמול לחשיבות תפקוד השרירים האלה ונקפיד על אימון סדיר שלהם, נכניס את הגוף למסדר אימונים שגרתי שיסייע לשמור על אורך חיים בריא ואיכותי לאורך שנים.
נפש בריאה בגוף בריא!

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך