איך להגדיל את הפין?

איך להגדיל את הפין?

הבעיה הגדולה ביותר עבור המין הגברי זו ההתעסקות הבלתי פוסקת בנתוני המידות של הפין אליו זכו ככל הנראה בעקבות הגנטיקה אותה ירשו מבטן ולידה.

זה לא באמת משנה מאיזה עדה או מגדר אנחנו או מאיזה יבשת, זה לא משנה מה הממוצע המקובל ועד כמה זה באמת משפיע על המין הנשי, החשיבה הגברית הייתה לאורך כל הדורות והתרבויות השונות אחידה בכל הקשור לגודל הפין והבסיס לדרישה תמיד בא לידי ביטוי בגודל האיבר כאשר האידיאל הוא שיהיה פין גדול וכמה שיותר גדול!

 

איך אפשר להגדיל את הזין?

אז נכון שאפשר לחלוק על עניין המשמעות של גודל האיבר ועל ההשפעה שלו על סיפוק המין הנשי, אבל אי אפשר לעולם לחלוק על ההרגשה האישית כלפי החיבור לגודל איבר המין.

גבר שמרגיש צורך להגדיל את הזין, זה לא משנה עד כמה זה נראה מהצד הגיוני, אם זה אכן נחוץ או לא, אותו זכר ירגיש רע עם הקיים וחוסר ביטחון לפעמים עד כדי סלידה מנשים.

ואם את אישה הקוראת את זה ומנסה למצוא נקודת זיהוי, אז זה מאוד דומה לאישה המעוניינת בהגדלת חזה וזה לא משנה מה הסביבה רואה מהצד. בשני המקרים מי שלא שבע רצון מהגנטיקה שניתנה לו בתורשה, יגיע להגשמה גם אם זה כרוך בשכיבה על מיטת הניתוחים אצל פלסטיקאי.

לכן אין בכוונתי להרחיב על מה הממוצע אומר ומתי זה נכון או לא נכון להגדיל וכמובן שלא אכנס לנושא, כי לרוב אישה לא זקוקה לאיבר מין בעל מימדים גדולים על מנת להגיע לסיפוק, מכיוון שזה כבר נושא בפני עצמו ולא באמת ישנה למי שמחפש איך להגדיל את הפין.

אז כמו תמיד עם הביקוש מגיע גם ההיצע, כי אין יצרנית בתחום אביזרי המין שלא תחקור, תמציא ותפתח כל דבר שיגרום לצרכן להרגיש יותר טוב עם עצמו ושיש תחרות יש מחקרים ושיש מחקרים יש אינספור אפשרויות, אבל מה מהאפשרויות רלוונטי? מה מהן מהווה תוצאה אמינה? ומה הכי בטוח כאשר מדובר בתהליך הגדלת הפין?

במסגרת תפקידי אני רואה המון תכשירים או אביזרים המבטיחים את השינוי הגדול, אז בואו נעשה סדר בדברים:

משחות או כדורים המיועדים להגדלת הפין

בואו נהיה כנים, מה שאלוהים לא נתן לך בלידתך, אף כדור או קרם או משחה להגדלת הזין (לא משנה מה מהם אתה מכיר) טבעי יותר או פחות, אינו מסוגל לחולל בך את השינוי המיוחל וזה לא רלוונטי בכלל כמה הבטחות תקבל בדרך לרכישה, זה ברור לי שתתאכזב בסוף.
אז למה כן מוכרים את הכדורים? פייק! (שימו לב שהכוונה לכדורים המובטחים להגדלה XL וכו' ולא את סוגי הכדורים לזיקפה כמו ויאגרה וכו')
למה את המשחות? כי זה נעים לכם ומשדרג אתכם. רוב התכשירים למריחה המפורסמים כמגדילים את איבר המין מעניקים תחושת חום נעימה, אותו אפקט חום מרחיב את כלי הדם ומספקים זרימת דם מואצת יותר. מוכר לכם מהויאגרה?! נכון הרעיון דומה אבל התכשיר אינו מהווה תחליף.
ויאגרה משפיעה על זרימת הדם בכל הגוף ואילו התכשיר נותן השפעה נקודתית, לכן ויאגרה חזקה ומשפיעה גם במצב של חוסר זיקפה מסיבות שונות והתכשיר לעולם לא יעזור במקרה של בעיות זיקפה. אבל אם אין שום בעיה הקרם יתן לכם ליהנות ממקסימום זיקפה, מה שלעצמו נותן אשליה של איבר מין גדול מבדרך כלל.

משאבות וואקום

המשאבות וואקום מעולות אבל הן לא יתרמו להגדלת הפין.
אז למה המשאבה מיועדת? ברמת העיקרון, מיכל וואקום באיזור כל כך רגיש אף פעם לא יכול להיות גרוע ויש עדויות של גברים שהדבר אפילו כיף גדול.
גם השימוש במשאבת וואקום מאיצה את זרימת הדם לאיבר הזכרי, מה שבפועל עוזר לגברים הסובלים מבעיות זיקפה להקים את הפין באופן טבעי מבלי ליטול כדורים מסוגים שונים.

זריקות להגדלת הפין

כן, כן, זה רק היה עניין של זמן עד שאותו המזרק החודר לעור הפנים ומתקן את הפגמים הגנטיים ואת פגמי ההזדקנות, יצליח לחדור גם לאיזור אינטימי כמו הפין ולשנות את גודלו לשביעות רצונך. עם תוצאת הגדלה אתה תצא מזה בטוח אבל הבעיה הגדולה היא שהטיפול יקר מאוד, פולשני, מצריך שימוש במחטים ובסופו של דבר התוצאה זמנית ולא תמיד נשארת אסתטית.
זה אומר שאתה עלול להיתקל בגבשושים ובליטות לא יפות במיוחד, שלדעתי מביישות בקטע אחר בדיוק כמו שאפשר למצוא על שפתיים מוזרקות המוצגות לנו בנדיבות.
אין לי מושג מה איתך, אבל אני את איבר המין שלי לא הייתי מסכן כל כך, התוצאה יכולה להיות מביישת עוד יותר.

איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי?

אנדרו פינס – מכשיר אנדרו פינס הוא הרולסרוייס בתחום הגדלת הפין

מדובר על מכשיר להגדלת הפין הנרתם לאיבר המין ומותח את הזוקפים עד להשגת התוצאה הקבועה. אין סיכונים, אין מחטים והשימוש בו טבעי ובטוח לחלוטין, מה גם שעלות המוצר אומנם מעט יקרה (ובכל זאת זולה מניתוח הגדלת ציצים). אבל ההשקעה הכלכלית הינה חד פעמית והמוצר נשאר אתכם לאינספור שימושים.


אז מה החיסרון של המכשיר? הצורך בהתמדה ותקופת ההסתגלות, שמצריכה אותנו לתת
תשומת לב לנושא על בסיס יום יומי לתקופת הטיפול.
זאת אומרת, אם בכוונתך לקנות את המוצר ולהשאיר אותו בארון או לחילופין להשתמש יומיים כן ויום לא אז המכשיר הזה כנראה לא מתאים לך.
ישנה טבלה ברורה ומסודרת שיש להתמיד בה והיא מתייחסת גם לימי ההסתגלות למכשיר, כי למשהו זר על הגוף שלנו אנחנו חייבים להתרגל והמוצר צריך להתלבש עליך ללא הפרעות ובנוחות מוחלטת.


בגישה הזאת החברה האגדית מבטיחה לך תוצאות כבר מהחודש הראשון, רק עצה שלי - אל תשכח למדוד את נקודת ההתחלה, שיהיה למה להשוות.


אז לסיכום - לפני שתחליט להפקיד את גופך בידי פלסטיקאי ובמקום להוציא הון על מוצרים זולים ולא יעילים, כדאי מאוד לבחון היטב את האופציה היעילה בשימוש עם אנדרו פינס, כי במקסימום אתה תודה לי. לא סתם הפטנט היעיל שלהם מנפנף באחוזי הצלחה מהגבוהים בעולם ומתוך היכרות עם התחום ולאחר ליווי של לא מעט לקוחות בשיטות השונות, יש לי תשובה אחת לכל מי ששואל אותי איך להגדיל את הפין? אנדרו-פינס לתוצאה בדוקה!
אם יש לכם שאלות בנושא מוזמנים ליצור קשר איתנו דרך השירות האישי.

תוכל להזמין את אנדרופינס דרך האתר שלנו בלחיצה כאן

אנחנו מספקים עזרה בשימוש והנחיה טלפונית למוצר

איך תדע אם זה עובד אם לא תנסה

?
בהצלחה.



מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך