דוגי סטייל: מה חשוב לדעת

דוגי סטייל: מה חשוב לדעת

בתור מי שעוסקת במיניות כבר שנים, משיחות עם לקוחות שלי ובלי שום מחקר אמיתי שיבסס את הנושא, תנוחת הדוגי סטייל הפכה לפופולרית ביותר בקרב זוגות עד שכמעט ושכחנו שיש עוד מגוון תנוחות למימוש היצרים שלנו.

אולי זה בגלל הנוחות שבתנוחה, אולי כי בדוגי לא פוגשים את הבטן העגלגלה שהצטלקה מהלידות פנים אל פנים וזה מרגיש יותר טוב ככה, אולי כי ככה הצלפות מתלבשות טוב יותר או שזה בכלל מסיבות אחרות, כל אחד.ת וסיבותיו.ה.

אבל ישבתי וחשבתי לעצמי, למה שלא נדבר על זה? הרי גם תנוחת הדוגי סטייל יכולה להיעשות בדרכים כל כך מגוונות…

מהי תנוחת דוגי סטייל?

אז דוגי סטייל זו תנוחת הכלב כשהנחדרת כורעת על הרגליים ובן הזוג מתחבר אליה מאחור אחחח כמה זה טוב!

בתנוחת הדוגי סטייל תחושת החדירה היא העמוקה והמורגשת ביותר, אולי כי עמדת המוצא שלנו מצמצם את המרחק בין צוואר הרחם לנרתיק וכדי למקסם את זווית החדירה וגם כדי לא לפגוע בבריאות הגב מומלץ לשמור את פלג הגוף של הנחדר.ת כמה שיותר נמוך ומכאן אין סוף לשדרוגים המעניינים שעומדים לרשותנו.

באילו מקומות ניתן לעשות דוגי סטייל?

קודם כל תמיד, אבל תמיד נוח לבצע את התנוחה הזאת וכשאני אומרת תמיד אני מתכוונת גם מחוץ לגבולות המיטה המרובעת שכל כך חרשנו עליה כבר.

באמבטיה, על הקומודה בחדר, על הספה בסלון, על השיש במטבח, ברכב או כל לוקיישן אחר מעניין שעולה לכם בראש עכשיו יהיה מושלם לתנוחה הכל כך מענגת הזאת.

נניח שמדובר בזוג סולידי למדי שהאופציות שכתבתי כאן לא באות אצלו בחשבון אז אל דאגה, גם במיטה האינטימית ישנם כמה פעולות שעשויות לשנות לכם את החוויה.

דוגי סטייל - שפע של אפשרויות בתנוחה אחת! 

המנח הוא הגורם המשמעותי ביותר על תחושת החדירה והעומק שלה ולפעמים מספיקה פעולה קטנה של הנפת רגל אחת לגובה ולא משנה של מי מכם של החודר או של מי שנחדרת לצורך העניין, וזה כשלעצמו יתן לכם תחושת חדירה שונה מהרגיל.

גם הכרית שלכם יכולה לבוא לעזר ולהשתלב בתוך תנוחת הדוגי כשהיא מהווה גובה לברכיים או ריפוד לבטן.

אפשר לשנות את מרחק הפישוק ברגליים ולחוות את השינוי בתחושת החדירה כשפעם נשמור על פישוק רחב ופעם נצמיד את הרגליים זו לזו.

כמובן שתמיד אפשר גם לסובב את האגן בעדינות או במהירות וליהנות גם מהחיכוך שזה יוצר וגם משיתוף הפעולה בפעילות המינית.

מהזווית הזאת של הגוף הישבן מקבל צורה עסיסית ומזמינה, אם קיים בכם ניצוץ קינקי זה הזמן לבטא אותו בהפלקות על הישבן תוך כדי חדירה, רק חשוב להתאים את עוצמת המכה לפרטנרית שחווה אותה, הרי אם היא עדינה ורגישה אנחנו לא רוצים להרוס לה את החוויה חלילה.

תוך כדי חדירה בתנוחת הדוגי יהיה נחמד מאוד אם הנחדרת תשתתף בפעילות באופן דומיננטי ותתן קונטרה לעבר החודר ותעמיק את המגע ואף יותר מזה, אפשר ואפילו מומלץ לשלוח יד לדגדגן ולענג אותו, זה יעשה לכם פלאים לחווית העונג.

אפשרי גם שהצד החודר יעשה זאת עבורה או אפילו ישלח יד או לפחות אצבע בכדי לגרות את פי הטבעת שמציץ עליו מלמטה.

את תנוחת הדוגי אפשר לבחון גם בדרכים אחרות כמו לשכב על הצד ולבצע בדיוק את אותה התנוחה רק טיפ טיפה אחרת ואולי בימים הקרירים זה אפילו נחמד לבצע את זה מתחת לשמיכת הפוך החמה.

אל תשכחו לשלב אביזרי מין!

ואם אתם מאלה שניסו כבר את הכל תמיד תוכלו להתחדש במבחר מוצרי סקס שיעזרו לכם בחווית עונג חדשה דווקא כשכבר חשבתם שניסיתם הכל.

טבעת רטט או רוקט פוקט שימריצו את הדגדגן בשבילכם או וונד עם ידית אחיזה נוחה הם אופציה שתביא אתכם לשיא חדש ואם השורה של האצבע לפי הטבעת כבשה אתכם אז פלאג אנאלי הוא פריט חובה עבורכם לתנוחה הכל כך מטריפה הזאת…

אני לא יודעת באיזה רמת מיניות ופתיחות אתם וזה לגמרי אישי מה שתחליטו לקחת לעצמכם וליישם אבל אני בטוחה שכל זוג שיקרא את זה ימצא פה דרך חדשה להתרגש עד עונג.

שלכם קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך