יתרונות של שימוש באביזרי מין

יתרונות של שימוש באביזרי מין

במהלך שנותיי המקצועיות בתחום המיניות אני נתקלת לא מעט בזוגות או בודדים הנרתעים משימוש באביזרי מין וכל אחד מהסיבות שלו…

מה לא שמעתי על הפחד משימוש באביזרי מין:

  • איך הפרטנר.ית יגיב או תגיב?
  • זה לא טבעי
  • אני אקנא בצעצוע מין שלה
  • יש לי גבר מה אני צריכה אביזר מין?
  • אני פוחדת להתרגל או להתמכר
  • אני פוחד שהיא תחליף אותי
  • מה יהיה לי להציע לה אחר כך?
  • היא לא תצטרך אותי יותר
  • אי אפשר להתחרות בזה
  • מה אני אציע לה אחר כך
  • אביזרי מין הם התבלין למיניות ולא המיניות עצמה
  • והרשימה עוד ארוכה ומגוונת בשלל גרסאות אבל התשובה שלי לכל השאלות לא משתנה לעולם.

למה כדאי להשתמש באביזרי מין?

לעולם אין תחליף לתשוקה בין שני אנשים, למשיכה, לחיזור, לפלרטוט ולמשחקי הפיתוי ואת זה אף אביזר מין משוכלל ככל שיהיה לא יוכל לתת, אבל כן יש בו יכולות להשתתף באקט מיני ולתת לנו הרגשה עילאית ולהתעייף הרבה מאוד אחרי שפרקנו.

ולכן אני שואלת: למה לבחור כשאפשר גם וגם? - החיים לימדו אותנו שאסור להתפשר וכמובן שהיום אנחנו חיים בעידן האפשרויות הבלתי נגמרות… לכן כמו שבכל תחום בחיים אנחנו מחפשים להתייעל ומוצאים דרכים לשלב אמצעים תומכים בפעולות שלנו, כאלה שיועילו וישפרו את הביצועים שלנו גם כאן בתחום המיניות החוק הזה תקף.

אף פעם לעולם לא תשמעו אותי תומכת בהחלפת בן אנוש באביזר מין אבל נוסחת השילוב בעיני היא המנצחת.

נסו להסתכל על זה כדרך. עלי להגיע מתל אביב לירושלים באפשרותי כמה דרכים: רכב פרטי, תחבורה ציבורית, אופניים או ברגל. אני מניחה שלכולנו יהיה קל, יעיל ונוח יותר לבחור לעשות את הדרך הזאת ברכב הפרטי וכך בדיוק אנחנו צריכים לראות את הדרך לאורגזמה.

אפשר להגיע לאורגזמה בדרכים שונות אבל עם שחקן חיזוק שהוא אביזר מין מתאים נוכל להגיע לזה מהר יותר ובקלות.

כמובן שיש להתאים את אביזר המין לאקט הפרטי שלנו לפנטזיה. 

אם מדובר בזוג חדש בתחום למשל, ההמלצה שלי תהיה שונה מזו שאתן לזוג שכבר התנסה וחווה אביזרי מין בעבר…

כמובן תמיד כשאני עומדת מול לקוח, לקוחה או זוגות חדשים ישנם שאלות שאני מעלה מולם בניסיון לדייק ואז מפנה אותם להמלצה שאותה אני מנמקת מולם כדי שידייקו אותי ואת עצמם בבחירת אביזר המין.

אביזרי מין הם עולם הצעצועים של המבוגרים וכמו שאי אפשר לדמיין איך הייתה ניראת ההתפתחות שלנו כילדים בלי לגו, פאזל ושאר משחקי הילדות קשה לי להאמין שמיניות ארוכת טווח תוכל להתפתח ללא צעצועי מין של מבוגרים. ככה בדיוק אנחנו צריכים לראות את זה.

אל תשכחו. אביזרי המין פותחו על ידי מחקרים רבים ומיועדים גם לפתור בעיות במיניות זוגית או אישית, כמו: קשיים בחדירה. זיקפה, כאב, שרירים רפויים, שפיכה מוקדמת ועוד…

הרשו לי להזכיר לכם.

לא רק לחדירה - אביזרי מין למגוון מטרות ושימושים 

לא כל אביזרי מין בחנות מסתכמים בצעצועי מין לחדירה. קיים מגוון עצום המיועד להשלמת החוויה, להאצת העונג… יש קטגוריות שלמות המיועדות לגירוי הדגדגן, קטגוריות לשימוש זוגי כמו טבעת רטט ואפילו ויברטור זוגי המשתלב באופן מושלם עם הזוג, לנןעזים שרוצים לחוות חדירה כפולה ולהתרגש במקסימום ולא יעיזו לעולם לפתוח את היחסים.

כמו כן ישנו מגוון עצום של אביזרים למשחקי תפקידים, קשירה וריתוק ומשחקי פיתוי שוברי שיגרה ואפילו הלבשה סקסית שתחתום בפני הפרטנר.ית על השקעה ביחסים האינטימיים. כל זה ועוד לא הרחבתי בכלל בכל הקשור לתכשירים שמסייעים גם הם בשיפור התפקוד המיני וכמובן במשחקי גירוי שאי אפשר לעמוד בפניהם…

כל אלו גם הם חלק בלתי נפרד מעולם אביזרי מין העצום ואין לי ספק שגם הזוגות החששנים ביותר שבנינו לא יוכלו להתכחש לתרומתם האדירה.

אז נכון, אני מסכימה שלא כל אביזר מין מתאים לכל אחד ואחת מאיתנו ומה שיתאים לאדם אחד לא יעמוד בדרישה של אדם אחר, אבל עם ההתאמה הנכונה אלייך או אליכם אני בטוחה שהמיניות שלך תפרוץ דרך, תתפתח ותהיה עשירה ומגוונת יותר בעונג. 

אז שווה לנסות אפילו בקטן - שלך קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך