מה זה כאב ביצים?

מה זה כאב ביצים?

אחת התופעות השכיחות ביותר אצל הגבר הממוצע זה כאב ביצים וזה לא תלוי אוכלוסייה מסויימת.

עצם היותך גבר שמתהלך בעולם עם שקיק בין הרגלים הופך גם אותך למי שמכיר את התופעה ואם טרם הכרת, סביר להניח שבמהלך חייך עוד תכיר בדבר.

אבל האם באמת הסיבה לכך היא חשק מיני לא ממומש?!

כאישה אני לא יכולה להתחיל לספור את כמות הגברים שהאשימו אותי בכאב הביצים שלהם בכל פעם שלא התחשק לי האקט.

אז היום למען כל הנשים בעולם וגם לגברים שבינינו ולמען הסדר הטוב בחרתי להרחיב מעט בנושא הכל כך כואב הזה שנקרא כאב ביצים.

האם כאב ביצים (ביצים כחולות) נובע מחוסר פורקן מיני?

כאב ביצים או יש מי שקורא לזה ביצים כחולות זו תופעה פיזית ידועה אצל גברים בשלב מסויים בחייהם.

אך למרות המקום האינטימי לא מחייב שהיא נובעת דווקא מחוסר פורקן מיני.

הביצים הם עוד איבר פיזי בגוף הגברי וגם להן כמו לשאר האיברים בגוף יש כלי דם, מערכת עצבים וגם צינור זרע וכלי לימפה. לדופן האשך ישנו גם חיבור לצינור נוסף שתפקידו לאגור את הזרע ולשחרר לפי הצורך.

כאב ביצים הוא סימפטום המסמן לנו על בעיה בריאותית והאפשרויות הן רבות ומגוונות.

אני חוסכת לכם את כל המחלות הידועות שעשויות לגרום לכאב ביצים, ולא כי זה לא חשוב, אלא כי אני לא נכנסת לתפקיד הרופא המכובד (לא למדתי 7 שנים ולכן אין לי הזכות לזה), אבל אני כן יכולה להגיד שכאב פיזי באשכים עשוי להיגרם כתוצאה ממאמץ פיזי, מכה ישירה לביצים, דלקת, תנועה לא נכונה וכן כמובן גם כתוצאה מגירוי מיני ללא פורקן.

מה מקור הכאב?

חשוב מאוד לשים לב למקור הכאב. 

אני יודעת שסביר להניח שבדיוק כמוני, גם אתה לא דוקטור כדי לאבחן את הכאב אבל אם במקרה חטפת מכה, הרמת משא כבד, התאמצת יתר על המידה או עשית תנועה חדה וחשת כאב עד שלא הצלחת להשלים את התנועה סביר למדי שלא מדובר בכאב המונע מחרמנות וחוסר פורקן אלא כתוצאה מטראומה פיזית ואם הכאב מחזיק אצלך יותר מרבע שעה אני ממש ממליצה לפנות עם זה לייעוץ רפואי ולטפל בכאב.

לא אחת נתקלתי בגברים שכתוצאה מהזנחה פושעת נאלצו להיפרד מאשך אחד, אבל אל דאגה פרידה מאשך פוגעת רק באסתטיקה ואין שום פגיעה בפוריות ברוב המקרים.

ישנם מקרים בריאותיים שבאים לידי ביטוי לא רק בכאב אלא גם במראה של האשכים ועשויה להיות נפיחות או גושים, שינוי בגודל האשך, צבע כחול ולעיתים הכאב יכול להיות גם סביב אזור המפשעות. 

חשוב מאוד לזהות שינויים פיזיים וכאב ולטפל בליווי רופא מוקדם ככל האפשר.

אם אתה חש כאב ביצים אבל לא קרתה שום טראומה מוחשית כפי שציינתי, גם לזה יכולות להיות סיבות רבות כמו: דלקת זיהומית, ורידים מורחבים, סיבוב האשך, הפרעה במבנה האשך ועוד.

הבטחתי שזה לא יהיה מאמר רפואי ולכן אני לא נכנסת בפירוט לכל גורם ומסתפקת רק בלציין אותו אבל הנושאים כאן חשובים בעיקר לקוראים הגברים שבינינו וכדאי לחפש חומרי קריאה בנושא שנכתבו על ידי רופאים ולהחכים.

אני מקווה שלא פספסתם את הפואנטה הגדולה בגללה ישבתי להקליד את התוכן והבנתם את עיקר הדברים. 

ישנם כל כך הרבה סיבות לחוש כאב ביצים או להיתקל במראה של ביצים כחולות והן לאו דווקא חרמנות או אי פורקן מיני.

לכן רגע לפני שמאשימים את האישה על כך שנותנת ברקס לאקט המיני, יש חשיבות עליונה לבדוק את מקור הבעיה האמיתי.

אם בכל זאת נשללה כל אפשרות בריאותית או טראומה פיזית ואכן מדובר בכאב ביצים הנובע מחשק מיני לא ממומש תמיד תזכרו שנולדתם עם שתי ידיים ואחת מהן לא תנטוש אותך לעולם ואם בא לך ממש להשקיע בעצמך יש גם אביזרי מין רבים המיועדים לאוננות גברית.

כל אופציה שתבחר תהיה גברית יותר מלבכות על כאב ביצים.

שלך - קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך