איך להשתפר בסקס?

איך להשתפר בסקס?

איך להשתפר בסקס?


סקס טוב הוא הפתרון לרוב הבעיות שלנו בחיים.


קיום יחסי מין מעצים בנו את תחושת הביטחון, גורם להפרשת הורמון אוקסיטוצין מהמוח שמכונה גם בשם הורמון האהבה ומשפיע לנו על תחושות חיוביות.

חיי מין בריאים מסייעים בהפגת לחצים וסטרס, מפחיתים כאבי ראש, משחררים את הגוף והנפש ונוטעים בנו תחושה שאנחנו מחוזרים ומוערכים.

כמה נפלא שיש לסקס כל כך הרבה מקום בחיינו, אבל משום מה ישנם זוגות שנוטים לוותר על כל העונג הצרוף הזה.

אי אפשר להאשים אותם, הרי מפעם לפעם בתוך זוגיות שגרתית אנו נוטים להתרגל לאקט שמפעם לפעם הופך משעמם וחסר ריגוש כך שההורמון הנפלא שדיברתי עליו לאט לאט דועך בהשפעתו, מן תכונה טבעית שכזאת…

אז מה אפשר לעשות בנושא? כמובן להשתפר בסקס.

איך להשתפר בסקס - טיפים חשובים 

אז לפני שתשאלו איך עושים את זה אדלג כבר עכשיו לטיפים הקטנים שיעשו לכם הבדל גדול.

גיוון

נשמע קצת פתטי, אבל זה היסוד לעניין שלנו בחיים הרי כבר אמרו לפני "אי אפשר לאכול כל יום סטייק" (סליחה מהטבעוניים). אם נעשה סקס בתדירות קבועה, בתנוחות קבועות, במקום קבוע, עם פרטנר קבוע הרי בסופו של דבר לא נמצא עניין והריגוש יפחת משמעותית.

אז כשזו המשוואה ואת בן הזוג אנחנו לא מתכוונים להחליף אז המשוואה הזאת מספיק ארוכה כדי לשנות לפחות את הנעלמים האחרים כמו המיקום שאם אנחנו תמיד במיטה כדאי לנו לחשוב לעבור עם הטקס דווקא למקומות מרגשים כמו מקלחת, מרפסת, אולם קולנוע, ברכב או כל מקום אחר מופרח יותר או פחות. 

אם אנחנו נוהגים לעשות תנוחות מסויימות כדאי שנפעיל קצת את הדימיון ונתן במה ליצירתיות שתכניס עניין לאקט כמו להפוך את התנוחות, לשנות מנח עם כריות, לעבור לעמידה או לשכיבה זה לא באמת משנה. מה 

שחשוב באמת זה לקחת את התנוחה הידועה והמוכרת ולעשות בדיוק ההיפך ממנה…

אם עד היום נהגתם לעשות את הסקס בלילה רגע לפני השינה תתחילו לתרגל סקס באור יום וההיפך.

תקשורת

אוי כמה הפרט הזה חשוב. אם רק הייתם מבינים את עוצמת המילה.

את לא אוהבת את המגע תגידי לו הוא ממש לא יכול לנחש כשאת מזייפת ואם אתה מפתח פנטזיה בראש חשוב שתזכור האישה לצידך היא ממש לא נביאה.

חשוב לדבר ביניכם ולחזק את הדברים הטובים, להסיר מעליכם את הלא טובים וכמובן שישנה חשיבות עליונה להתעניינות הדדית ביניכם.

לשחק

אפשר עם צעצועי מין כמו רוקט פוקט שמשתלב נהדר באקט זוגי ואפשר עם משחקי משימות כיפיים שיעשו עבורכם את עבודת היצירתיות או אפילו משחקי תפקידים כשהכוח עובר מאחד לאחר.

לפעמים זה נשמע כמו קלישאה אבל כשנכנסים לתוך דמות זה בהחלט עובד!

טיזינג ומשחק מקדים

רשמתי את שניהם יחד כי בעיניי דיבור מלוכלך והודעות סוטות הן חלק בלתי נפרד ממשחק מקדים, פשוט הוא נעשה מרחוק. אבל כמובן שהוא לא מוציא אותנו מידי חובה של משחק מקדים כשנפגשים.

תגעו אחד בשניה, תלטפו, תנשקו, תלקקו ותעריצו את הגוף בכל דרך אפשרית.

פשוט לקדש את הרגע, להודות על המגע ועל הזכות להיות חלק בעולם האינטימי של הפרטנר.

תחקרו

הגוף שלנו מורכב בהרבה מעבר לוגינה ופין. צאו למסע מרתק אחרי נקודות עונג שונות בגוף ותגלו שיתכן ואתם רגישים גם בפטמות, בפי הטבעת, בדגדגן או בחלקים אחרים שנראים לכם כתמימים.

הגוף שלנו הוא לא אנטומיה אחת וזה משתנה מאדם לאדם אז תשכחו כל מה שידעתם על האיזורים האלה בגוף של מי שהיכרתם לפני ותתרכזו בלגלות את העונג בגוף של הפרטנר הותיק.

היגיינה וניקיון

דבר שעל פניו נשמע כמובן מאליו אבל תהיו בטוחים ששריטה לא רצויה מציפורן לא קצוצה יכולה להרוס לפרטנר את השיא או לחילופין אם בעצמך תהיה תחושה של חוסר אסתטיקה או היגיינה זה עשוי לכנס אותך בעצמך ולהרוס לך ערב שלם.


לסיכום

כשמדובר באנשים חשוב להבין שאין אנטומיה אחת כך שאין הוראות הפעלה ברורת מה לעשות ומה לא לעשות ומה בדיוק עשוי להשפיע אבל חשוב לזכור שזה לא סקסי לעשות סקס כמשימה ואף אחד מאיתנו לא חולם להתמסר לזה.

חשוב לבוא עם יצירתיות איך להפוך את הזמן המשותף לבילוי איכותי כזה שמחכים להגיע אליו.

אפשר בארוחת ערב אינטימית לאור נרות שאת האוכל לא תאכלו מהצלחת אלה תשמשו ככלי הגשה בגופכם, אפשר לצאת מהבית לפינות חשוכות, אפשר עם תסריט ומצלמה פתוחה או תוך כדי משחק, אפשרי גם רק לשנות תנוחה או זווית זה לא משנה לאן תקחו את זה העיקר שכל מה שאתם רגילים לעשות עד עכשיו פשוט תעשו אחרת.

לעונג אינסופי - שלכם קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך