איך הגיעו הויברטורים לעולם?

איך הגיעו הויברטורים לעולם?

הסיפור של ויברטורים

בשנת 1869 פותח הוויברטור הראשון, תאמינו או לא אך אכן מדובר במוצר עתיק אשר נמכר
עבור נשים לשימוש ביתי עוד לפני הנגשת מכשירים בייתים נפוצים כמו שואב אבק ומגהץ.

אז מה אני מנסה לספר לכם בעצם כאשר אני אומרת "נמכר עבור נשים לשימוש ביתי" אז מה זה ויברטור לא לשימוש ביתי בעצם?

נכון לאותה תקופה העולם המערבי ידע מחלה המכה רק נשים ושמה היסטריה, למחלה היו תסמינים רבים כמו: עילפון, עצבים, נדודי שינה, תחושת כבדות בבטן, התכווצות שרירים, קוצר נשימה, חוסר תיאבון או אובדן ליבידו, ונטייה "לגרום לצרות" לא משהו שלא מוכר לנו מימי המחזור החודשיים ובכל זאת כיום מחלה זו אינה מוכרת עוד בעולם הרפואה.
הגורם למחלה זו היה חוסר סיפוק מיני אשר היה מתריס את נשות התקופה ומביא אותן איך לא? להיסטריה!

התרופה שהוכרה כטיפול למחלה באותם הימים זה גירוי חיצוני של איברי המין הנשיים על ידי רופא נשים עד להשגת האורגזמה הנשית המיוחלת.
אתם קולטים - רופא שנתן את כל שנותיו היפות ללימודים בכדי לעשות גירוי עד לאורגזמה עבור נשים!
נכון לאותה תקופה כך היה נהוג לטפל בהיסטריה נשית והדבר היה רווחי מאוד ולקח שעות עם כל מטופלת והתורים היו ארוכים.

אז בשנת 1869 אכן פותח הויברטור הראשון אשר עבד על קיטור ובשנת 1873 המוצר האהוב עבר שדרוג ופותח הדגם הראשון של ויברטור האלקטרו-מכני. תחילה המכשיר המספק נמכר לשימוש רפואי ורק רופאי הנשים יכלו להחזיק ויברטור בקליניקה, שכמובן נוכחות הויברטור במרפאה סייע בעבודת הרופאים וקיצר את משך הטיפול וגם את תורי ההמתנה הארוכים.

עם השנים המוצר החשמלי הונגש לרכישה ולשימוש ביתיים מה שאפשר לנשים הרוכשות טיפול פרטי בבית והמוצר הפך לנפוץ. האהדה למכשיר המענג הביאה יצרנים רבים לעסוק בתחום שהתפתח רבות.

כיום אנו חיים בעידן בו הויברטור תפס משמעות רבה בעולם ולא רק בקרב נשים. ישנם גברים ולא רק הומויים הצורכים ויברטור לשימושם האישי או למימוש פנטזיות מיניות עם האישה.

עם השנים כאשר הובן כי המוצר מצליח לתת מענה גדול עבור נשים, גברים וזוגות שרוצים לגוון את חייהם האינטימיים. הביקוש לויברטור עלה והיצרנים איך לא, השקיעו בפיתוח המוצר יותר ויותר...

הויברטורים המצויים בעידן שלנו כבר שונים לגמרי מהאב-טיפוס של המאה המיושנת, הם בעלי מנגנון קטן יותר ועוצמתי הרבה יותר, מעוצבים בצורות נעימות ובאינסוף גדלים ובמבחר ענק של חומרים במרקמים שונים מקשים וגסים ועד לרכים ומלטפים, טכנולוגים יותר או פחות.

אז נכון היום כבר לא מכירים במחלה הנשית 'היסטריה' ואין אישה שעומדת בתור כדי לקבל הרפיה, הצטיידנו היטב בכלים הכבדים המצויים היום ובעידן בו אנו חיים נהוג ומקובל לראות את הגברים עומדים בתור כדי לקבל את השירות הזה.

אבל כמה טוב לדעת מי היה הראשון להמציא את הגלגל ועד כמה בכוחנו הנשים להשפיע על העולם ולפתח, להביא את הבשורה! 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך