אוהבת אנאלי

אוהבת אנאלי

אוהבת אנאלי? אין סיבה שלא! מחקרים עולמיים קבעו נתונים מרשימים מאוד בנושא והם מעידים כי 93% מהנשים המקיימות יחסים אנאליים מגיעות לאורגזמה מהחדירה.

אם את מאלה שמכירות את ההרגשה אני בטוחה שתסכימי ואם טרם התחלת אז אולי התוכן הזה נכתב עבורך.

סקס אנאלי - כל מה שחשוב לדעת

קיימות נשים בעולם, בשיעור נמוך שחוו חדירה אנאלית ולא ממש עפו על הנושא. המחקרים קובעים שהן רק 7% אני משוכנעת שהן פשוט לא עשו את זה נכון…

אז למה בדיוק אני מתכוונת? ואיך זה נקרא לעשות אנאלי נכון? הרי מדובר בפעולת חדירה והראש שלנו מתרגם את זה לאקט של יש חור בואו נכניס אבל במקרה הזה זה ממש לא ככה, .תני לי להסביר…

בגוף שלנו יש מספר פתחים המשמשים אותנו לאקט מיני: 

  • וגינה - לחדירה ואגינאלית דרך הפות
  • השפתיים שלך - לעינוג אוראלי דרך הפה
  •  פי הטבעת - לחדירה אנאלית בדרך האחורית

רוב הפתחים בגופינו (פות, שפתיים) מתוכנתים לפליטה ולקליטה אם נדמה את זה למשהו מוכר מהיום יום אז נשתמש בכביש לצורך העניין ונגדיר את הפתחים ככביש דו סטרי.

דרך הפה את אוכלת, שותה וגם מקיאה או יורקת בלי בעיה.

דרך הפות את מנקה את גופך בשתן, וסת חודשית וגם חווה די בקלות חדירה של איבר מין זכרי, טמפונים וכו'

בפתח האחורי שהוא פי הטבעת הגוף מתוכנת רק לפליטה, שוב נחזור לדימוי הכביש ונגדיר את זה ככביש חד סטרי. אז את כבר יודעת בדיוק למה אני מתכוונת… דרך פי הטבעת אנחנו פולטים את שאריות המזון מגופינו והפתח הזה לדוגמה לא תוכנת לחדירה (קליטה) לגוף.

פי הטבעת בנוי משרירים מכווצים המונעים חדירה חופשית ולכן צריך לדעת איך לבצע חדירה אנאלית, צריך להבין איך בדיוק לעשות את זה שיהיה טוב והבשורה הגדולה היא ששרירי הגוף ניתנים לשינוי.

הדרך הנכונה להתחיל היא בעדינות, אני ממליצה אפילו שבהתחלה זו תהיה עבודה עצמית ולא עם הפרטנר (שלשלב הזה יגיע כבר די נלהב) כי את תדעי יותר להקשיב לגוף שלך ולעצור בזמן פחות נעים.

ההתחלה חייבת להיות קלה עם אביזר צר כמו חרוזים אנאלים, פלאג אנאלי XS, או ויברטור אנאלי במידה צרה. הם תמיד בנויים במבנה מדורג כדי לאפשר לך חדירה מצר מאוד למתרחב כמובן בקצב שלך…

אם זה לא ברור לך אז חייב עם חומר סיכה כדי להשיג תחושה רטובה ונעימה ולהקל על הפעולה. 

כפי שאי אפשר לבלוע אוכל בלי רוק כי זה לא עובר בגרון ככה אי אפשר לחוות חדירה אנאלית בלי סיכוך ואל תנסי לחסוך בחומר סיכה כי אני מבטיחה לך שזה מה שיקבע את החוויה!

אחרי שהבנת איך את תהליך החדירה הנכון הרשי לי לדבר על מה שלא כולם מדברים עליו וזה היגיינה.

למה אנשים חוששים ממין אנאלי?

אחת הסיבות הכי מרתיעות שיש לקיום חדירה אנאלית זה החשש מפסולת לא רצויה. שאת לבד זה קל להתגבר אבל עם פרטנר זה מביך ולכן מונע מנשים רבות לקיים סקס אנאלי בכלל ואם הן כבר מסכימות הן לא באמת נהנות ומשוחררות ומפסידות את החוויה האמיתית.

כן זה נכון החשש קיים ומביך יחד עם זאת ברור לנו שלאף אחד לא צומח בעכוז גן שושנים, היתרון לחוות חדירה ראשונית לבד היא גם לבדוק עם עצמך ובביטחון איך זה קורה ולמה את מסוגלת.

אם ממש ממש קשה לך גם לבד ההמלצה שלי היא לבצע את האקט הנסיוני הראשון במקלחת ואל תעצרי בגלל רתיעה הרי זה דבר טבעי ובגלל זה את בודקת את הגבולות עם עצמך, שתחליטי שהאקט כיף ומתאים לך תוכלי לבצע נקיון באמצעות דוש אנאלי (חוקן) וזה הסוד האמיתי של כוכבות הפורנו, לכן הן נקיות כל כך על הסט.

אבל לא כולנו מגיעות לשם, מי שקשובה לגוף שלה יכולה להרגיש מתי היא נקיה ובמקלחת טובה הכוללת שטיפה עם האצבעות יכולה לעשות את העבודה שתמנע ממך את המבוכה. בסופו של דבר כולנו מבינים את הסיכונים וסקס זה לא אקט נקי בשום צורה.

אחרי שהבנת את תאוריית האנאלי המענגת אני יותר מאשמח אם הדברים תרמו לחוויה האישית שלך ושמפה תזכי לגלות עולם חדש ומסעיר וסוף סוף להייות חלק מ - 93% נשים אורגזמיות בלי חשבון.

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך