דילדו ענק?!

דילדו ענק?!

בין שלל צעצועי מין הקיימים אי אפשר להתעלם מנישה בולטת במיוחד וגם הותיקה בתחום אביזרי מין 'דילדו'.

את הדילדו התחילו לייצר אי שם במאה הקודמת מחומרים שונים שבואו נודה באמת היום משרד הבריאות המודרני לא היה מאשר אותם ואנחנו כנראה לא היינו מתקרבות אליהם. חומרי גלם כמו אבן, עץ ומתכות שונות, לא משהו סקסי במיוחד.

דילדו - מאז ועד היום 

אם תראו את הדילדו הראשון תבינו עד כמה המוצר הזה שינה את צורתו ואת הדי.אן.איי שלו במהלך שנותיו.

הדילדו העכשווי רך יותר, גמיש יותר, בעיצוב ריאליסטי או אפילו דיסקרטי ושונה מהמקור, עם בלי אשכים או ורידים, יש כאלה שנדבקים למשטחים, מתחברים לחגורת סטרפ-און וברמות גימור שונות, חומרים איכותיים יותר או פחות, גמישות משתנה ממוצר למוצר כמובן גם הגדלים והצבעים… אין להם סוף.

אפשר למצוא סדרות שונות של דילדו המורכבות מכל הגדלים, החל מהקטן ביותר שמונה סנטימטרים בודדים ועד לעשרות סנטימטרים ומגיעים גם לגודל של זרוע היד.

זה הולך מגודל קטן ומשעשע ומגיע לגודל של פסל סביבתי מונח על מדף בגאווה.

מעקב של מותגי ענק בתחום על הרכישות הנעשות על ידי הלקוח הממוצע גילה שהדילדו הפופולרי הנרכש ביותר הם דווקא סביב הגודל הריאליסטי פלוס מינוס בעוד הדילדו הענק מבוקש הרבה הרבה פחות…

הנתון כמובן משתנה בין איזורי האוכלוסיות השונים ושמדברים על מידת איבר מין ממוצעת גם זה נתפס ממוצע ביחס למקובל. אבל אנחנו חיים בישראל אז בואו נתמקד בקהל הישראלי.

איזה דילדו פופלארי ביותר בקרב הישראלים?

הקהל הישראלי צורך דילדו בכל מידה אך הנמכרים ביותר הם אלה הנעים בין 15-18 סנטימטר, שהדגש 

בבחירת הדילדו הוא החומר ממנו הוא עשוי. הישראלים כבר למדו והם לא מתפשרים על פחות מסיליקון טהור 

מה שנחשב למוצר טוב ואיכותי ואילו כל הג'לים, סייבר סקין ולאטקס נחשבים למוצר הפחות מוביל בקטגוריה מה שלא כל כך פופולרי בקרב הציבור הישראלי.

כאשר הדילדו נרכש עבור אישה לרוב היא בוחרת את הדילדו שהכי בלט על המדף, זה שדיגמן לעיניה הכי טוב ושווה את ליבה אבל כאשר הדילדו לשימוש עבור גבר יש כבר מורכבות וצורך ביותר התאמה.

למשל: ישנם גברים שלא נרתעים מחדירה אבל יעדיפו שהדילדו שישמש את תשוקתם לא יראה כמו איבר מין גברי, שלא יהיו לו אשכים, כיפה או ורידים. 

כאשר מדובר באקט חדירה לגבר אסור בשום אופן לוותר על דילדו עם בסיס, אני מדברת על אותו חלק שנדבק למשטחים ועליו נישא איבר מלאכותי. אז לא משנה מה הגודל הנבחר, העיצוב או החומר ממנו יהיה עשוי הדילדו על הבסיס במקרה הזה אסור לנו לוותר.

וכמובן שיש להתייחס לגודל הדילדו בהתאם לניסיון המשתמש והכלל הזה תקף גם עבור נשים וגם עבור גברים. 

לפעמים אנו מלאי תשוקה אחר פנטזיית דילדו נועזת וזה מקסים בעיניי אבל כאשר אנו רוכשים בחנות פרונטלית אין עם זה שום בעיה אנחנו רואים בדיוק את המוצר בלי פילטרים, ממש ממש באמיתי שלו הבעיה מתחילה כאשר אנו רוכשים באתרי האינטרנט ומסתמכים על תמונה בלבד. שם יש לנו נטייה לא לקחת בחשבון את המידה האמיתית ו - 30 סנטימטר פתאום נראה לנו כגודל ממוצע.

כפי שאנחנו יודעים מוצרים אינטימיים אינם ניתנים להחלפה והסיבות לכך ברורות.

אז ההצעה שלי למי שרוצה להימנע ממצב שבו דילדו ענק מימדים קופץ לו מהחבילה מבלי שהוא התכוון לזה, זה פשוט לקחת סרגל, סרט מדידה או מטר ממש באופן פיזי ולסמן את המידה על דף כך שתהיה אינדיקציה בעין של המידות הרשומות ובכך להימנע מבזבוז כסף מיותר ואי נעימות.

תאמינו לי כמי שעוסקת בתחום התשוקה כבר מעל לעשור אין דבר יותר מספק מלקוח מרוצה, זאת בדיוק השליחות שלי ולכן כל כך חשוב לי שתיישמו את השיטות שיעזרו לכם לקבל את המוצר המדוייק שבפנטזיה האישית שלכם.

תהנו…

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך