אנאלי למתחילים

אנאלי למתחילים

מי מאיתנו לא סקרן לגלות דברים חדשים?! היצור האנושי נולד עם סקרנות אינסוף ויחד עם זאת חששות מהלא נודע, ממה עשוי לקרות לי אם…

הבשורה הטובה שכיום יש מודעות גדולה ללמידה והתפתחות והאדם למד לטעון את עצמו בידע שישרת אותו להכנה מוקדמת עד כמה שאפשר מפני הבאות.

ישנם מקרים בהם יש קושי לשאול שאלות את מי שמבין, בנושאים אינטימיים למשל אנו חווים מבוכה לשאול שאלות מחשש שאולי יעידו עלינו דבר מה… (ניסיון שלי עם לקוחות כבר שנים) 

בעידן בו האינטרנט הפך למורה פרטי יש תשובות לכל השאלות ודווקא בגלל זה אני בוחרת להנגיש עבורך שיעור קצר שיכין אותך לחוויה אנאלית ראשונה הרי מדובר באקט ממכר וזה די ברור לכולנו שיש בו משהו כיפי וסוחף...

אני כותבת את הדברים בהתבסס בשאלות שאני פוגשת מידי יום בחנות.

אז הנה כל מה שרצית לדעת על אנאלי ולא העזת לשאול!

האם חדירה אנאלית זה כיף? 

חוויה של חדירה אנאלית יכולה להיות מענגת בטירוף יחד עם זאת אם לא תדעו לבצע את האקט נכון היא עשויה להיות לא נעימה בכלל.

איך שומרים על אקט נקי?

  • מבחינה היגיינית כדי לקיים חדירה אנאלית מומלץ להיות פחות ספונטניים בנושא ולתכנן זאת אחרי רחיצה אינטימית מעמיקה.
  • אפשרי לרחוץ עם הדוש וזרם מים תוך כדי החדרה קלה של האצבעות וזה אמור להספיק במידה ורוצים נקיון עמוק יותר אפשר להיעזר בחוקנים אבל לא מומלץ להפוך את זה להרגל קבוע.
  • אין לבצע את האקט במצב של קיבה רכה אחרת גם השטיפה לא תועיל לניקיון שלך.

איך כדאי להתחיל?

הדרך הנכונה ביותר להתחיל היא לבד, ככה אפשר להכיר את הגבולות האישיים ולשלוט בחוויה. כאשר עושים זאת לבד יש יתרון של הכרת הגוף באופן אישי וניתן לבצע את האקט תוך הקשבה לגבולות האישיים.

איך מבצעים חדירה ראשונה נכון?

בשונה מחדירה לואגינה פי הטבעת אטום לכניסה, מראש הוא תוכנת לכיוון אחד של יציאה מהגוף. מה שהופך את פי הטבעת לקשה לחדירה הוא שריר מכווץ אבל שריר הוא דבר שאפשר לאמן די בקלות.

כפי שאנו נוטים לאמן את כל שריר בגופינו את השריר הזה נאמן בהדרגה על ידי חדירה קלה.

לצורך חדירה קלה ניתן להשתמש באביזרים קטנים כמו חרוזים אנאלים גמישים או פלאג אנאלי במידת XS הבנויים מצר מאוד ומתעבים בהתאם לגודל הנבחר, חשוב מאוד להשתמש בנדיבות עם חומר סיכה.

באיזה חומר סיכה מומלץ להשתמש?

חומר סיכה הוא הכרחי ביותר בזמן חדירה אנאלית ואסור בתכלית האיסור לוותר עליו. באופן כללי אני ממליצה להשתמש רק בחומרי סיכה איכותיים המיועדים לחדירה חלקה ולא בשמן תינוקות, ואזלין או כל תחליף אחר שאומנם יוצר שומניות אבל נספג לעור ולא יוצר את החלקלקות המבוקשת באמת, כל חווית האנאלי עומדת על השלב הזה ובחומר סיכה איכותי תאמינו לי שאסור לחסוך…

קיימים לרשותינו שני סוגים של חומרי סיכה על בסיס מים ועל בסיס סיליקון. כאשר מדובר בחברה טובה המומלצת שלי היא red point שהתכשירים שלה הם מהטובים שמשווקים בארץ, מבטיחה שאומרת מניסיון. לא חשוב באיזה חומר סיכה שלהם תבחרו הם יהיו מעולים. 

העניין שאת ההחלטה בין מים לסיליקון (lubrisil) צריך לעשות בהתאם לשימוש. אם כוונתכם להשתמש עם חומר סיכה בינך לבין הפרטנר.ית אני ממליצה על חומר סיכה המבוסס על סיליקון ומכונה lubrisil כי הוא פשוט מדהים. יש בו חלקלקות סמיכה ואישית אני לא מוותרת עליו. במידה והולכים להשתמש עם החומר סיכה על הצעצועים שהזכרתי עדיף לבחור בחומר סיכה על בסיס מים וכך לשמור על הצעצועים לאורך זמן כי השימוש בחומר סיכה על בסיס סיליקון לצורך העניין יפגע לאורך זמן בסיליקון של המוצר שלך.

אז זו תמצית השאלות הכי נשאלות וכולי תקווה שהן נותנות לך מענה ובטחון לנסות ולגלות… בעונג רב - קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך