ביצת אוננות

ביצת אוננות

מדובר בצעצוע מין האומנם אבל במקור הן לא נחשבו לכאלה. במקור ביצים סיניות הומצאו בכלל על מנת לטפל בבעיות גוף האישה.

אותן ביצים שמשו כאמצעי לטיפול רפואי המסייע בחיזוק רצפת שרירי האגן, הן עוזרות במניעה של בריחת שתן, בצניחת רחם ובעוד בעיות שמקורן בכוח השריר… 

בשונה ממבחר הצעצועים המקשטים את מדפי חנויות המין, ביצים סיניות מסורתיות נוצרו בכדי לשמור על בריאות הגוף שלך והרבה פחות בשביל לספק לך עונג.

תביני רוב הנשים המשתמשות בביצים סיניות כסדר יומן מעידות כי אין להן הנאה יוצאת דופן מהעניין והן עושות את זה רק בגלל שיפור מצבן הפיזי.

לצורך העניין כאשר לקוחה מתייעצת איתי ומבקשת התאמה לצעצוע שיטריף אותה אני כנראה לא אמליץ לה על ביצים סיניות מסורתיות וזה מהסיבה שהן בהחלט יחזקו לה את הרחם, ימנעו בריחת שתן לא נעימה והפאנץ הגדול בשימוש מתמיד עם ביצים סיניות זה שהן מעוררות את החשק המיני ופותרות מצבים של היעדר חשק מיני ורגש אבל הן לא מסוג הצעצועים שהשימוש בהם יגרמו לה אורגזמה מעצם השימוש.

כמו שכבר אמרתי הטיפול המתמיד יסייע לך בתפקוד מיני מצויין מה שיקרב אותך לתחושת השיא הנחשקת וגם למצב בריאותי תקין לכן השימוש בהן זו לא רק ההמלצה שלי מדובר בהמלצה חמה וארוכת שנים של מומחים בתחום רפואת נשים בעולם.

ביצי אוננות במגוון גרסאות 

אז עד כאן הרחבתי על הביצים המסורתיות אבל הרשי לי לספר לך גם על הביצה העדכנית זו ששוכללה ושודרגה לגרום לך עונג רב…

הביצה העדכנית משווקת היום במגוון גרסאות - רוטטות בלחיצת כפתור, עם שלט חוטי או אלחוטי, מסונכרנות באפליקציה, עשויות החל מפלסטיק ועד לסוגי סיליקון ברמות איכות שונות, עם או בלי מוליך כדי שיהיה לך קל למשוך החוצה. מקווה שהצלחתי לשקף לך תמצית רחבה ככל האפשר לסקלת הביצים המפוארת שקיימת היום…

השימוש בביצת אוננות חשמלית יכולה לסייע בחיזוק שרירי האגן אם את מעוניינת לעשות בה את השימוש הזה אבל אל תמהרי להסתפק במעט כי היא נועדה לעשות לך הרבה יותר.

הבהרה קטנה אני מדברת על ביצת רטט אלחוטית עם מוליך המופעלת באמצעות שלט אלחוטי ועכשיו ליצירתיות:

אופציה זוגית נועזת - את הביצה את מחדירה לנרתיק והשלט נמצא אצל הפרטנר. עכשיו הוא שולט בחוויית הרטט המתחוללת בתוך גופך והכי מומלץ לנסות את זה מחוץ למיטה הפרטית. למשל: קניות, סידורים, מסעדה, שמארחים חברים או משפחה וכו'... תהיו יצירתיים.

אופציה נוספת - ביצת אוננות רוטטת תשמש אותך לרטט בתוך הנרתיק, זה לא אומר שאין באפשרותה 

להטיס אותך לחלל אם תשתמשי בה על הדגדגן כרוקט פוקט הרי שני המוצרים מספקים בוסט רטט ממוקד אז נסי את זה בפנים אבל נסי את זה גם אחרת.

עוד אופציה זוגית וסופר מעניינת - אז כפי שאמרתי באופציה הראשונה והזוגית גם פה מדובר בהחדרה של הביצה אבל הפעם במקום לטייל אי שם אתם יכולים להישאר במרחב הפרטי עם הביצה…

ביצת אוננות עם רטט לחוויה שתטיס אותך לעננים

אז במה זה מרגש יותר? חשבי רגע שהביצה מרטיטה אותך בעונג מטריף בעוד הפרטנר שלך חודר אלייך יחד עם הביצה שפועלת בתוכך אההההה… נשמתי נעתקה רק מלכתוב את התיאור המצמרר עד עונג הזה!

מה שתרגישו יחד זה חד משמעית גן עדן עלי אדמות. את נהנת מחדירה רוטטת בעומקי גופך והוא נהנה מרטט על קצהו של קצהו והחגיגה ביחד היא לא פחות ממושלמת! אני אומרת לך את זה מניסיון.

אז כאשר את מחפשת את הביצה החלומית שלך זו שתתלווה לרגעים של טירוף חושים שימי לב שהיא עומדת בסטנדרטים המצויינים פה ואם את מתקשה בבחירה את תמיד מוזמנת לחייג לייעוץ בחינם 052-6665521

שלך קיקי

 


 



מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך