איך להשתמש בויברטור?

איך להשתמש בויברטור?

אז מה כבר ידוע לך על ויברטור? מה דעתך בכל הנוגע אליו? והאם כבר יש לך אחד? 

רק לידע כללי הויברטור איתנו כבר מהמאה הקודמת, הוא משתדרג בקצב שיא והגיע הזמן שתתני מקום ראוי 

ומכובד להמצאה המדהימה הזאת 'ויברטור' שנוצרה במיוחד עבורך!

זה לא משנה מה התשובות שלך לסימני השאלה בכותרת העמוד, הויברטור כבר מזמן הפך למוצר פופולרי ואהוד כך שהוא נוכח בחיינו והוא לא הולך להיעלם…

אז בעולם כל כך מכני שממציאים מוצר חשמלי בערך לכל מטרה בואי נודה באמת זה כל כך מכובד שיש מי שסוף סוף הוציא אותנו מהמטבח והכביסות ודאג לשים אותנו במיטה חמה ומענגת.

אפילו בעולם המודרני זה ממש לא מובן מאליו שחשבו על דרך להעצים את תחושות העונג של המין הנשי, את עצם הקיום שלנו, היכולת להתבטא ואפילו לדרוש מה שאנחנו צריכות.

הבעיה מתחילה שאנחנו לא באמת מבינות את האופציות שעומדות לרשותינו בתחום צעצועי המין…

אנחנו לא יודעות מה באמת מתאים לנו? מה עושה לנו טוב? או איך למקסם את השימוש והחוויה שלנו עם המוצרים.

בשביל זה בדיוק אני פה ועל זה אני רוצה לדבר איתך.

כפי שאמרתי ויברטור זו המצאה שיוצרה עבור המין הנשי, למען הסיפוק האישי שלך בדרך עצמאית ואפילו עם הפרטנר הנבחר.

הביקוש בעונג גדל משנה לשנה ויחד איתו ההיצע המרשים שממלא את מדפי החנויות. 

מחקרים בנושא נערכים מידי יום, מפעלים עצומים נפתחים ברחבי העולם והיצרניות לא מפסיקות להפתיע בחידושים, אבל שאת מגיעה לשלב התאכלס האם את אכן מבינה מה קנית? את יודעת איך להשתמש ולמקסם את החוויה? לא בטוח.

ויברטור - מוצר רוטט שמספק הנאה

יש נטיה לחשוב שויברטור הוא איבר המדמה חדירה עם רטט אבל אם נדייק ויברטור הוא כל מוצר רוטט ובלי שום קשר למיניות אבל אנחנו מדברות על התחום הזה אז ברשותך אצטמצם רק לתחום צעצועי מין ואומר בפה מלא שויברטור הוא כל מוצר רוטט הקיים על המדף ולא משנה אם הוא בצורת איבר מין זכרי, חיות מתוקות, מוצרי איפור, מיועד לחדירה או בכלל לגירוי הדגדגן, אנאלי, פטמות וכו'... אז עכשיו בלבלתי?

לא, זה נורא פשוט יש רטט במוצר? זה ויברטור ולא משנה מה היעוד שלו אם אין רטט במוצר אז הוא לא עונה על ההגדרה של ויברטור. ככה פשוט!

עכשיו שזה מופשט לנו אז איך באמת משתמשים בויברטור שיש לנו?

איך משתמשים בויברטור? 

אם גם את שואלת את עצמך איך משתמשים בויבטור - עלייך להבין שמדובר בשאלה קצת כללית, מכיוון שיש הרבה דגמים ויצרנים למוצר הנפלא הזה. ובכל זאת אנסה לתת לך טיפים מועילים למיצוי המוצר שברשותך.

לכל סוג של ויברטור יש שליחות שאליה נברא. ויברטור לחדירה, ויברטור לדגדגן, ויברטור אנאלי ויברטור לפטמות, מאלץ אורגזמה וכו'...

יש ויברטורים עם מנועים פשוטים ובמגוון דרגות שכלול. ככל שאופציות הרטט מרובות ומגוונות יותר הויברטור שברשותך יהיה משוכלל יותר וכמובן שזה לבד לא מעיד על איכות. כדי להיכנס לקטגוריית האיכות יש עוד כמה קריטריונים לעמוד בהם. רק אומרת…

אז כדי להשתמש נכון בויברטור שלך וכדי לקבל ממנו את המירב תתחילי קודם בלבדוק את כל אופציות הרטט. מחלש ועד חזק.

ובהתאם למבנה שלו גם את המרקמים שהוא מציע. זאת אומרת, אם צד חלק וצד אחר שלו מחוספס או איזור של מגע ישיר ואזור של סיליקון גמיש, עם זיזים או ראשים להחלפה מה אכפת לך, מדובר במוצר רב פעמי אז נסי הכל ואם התקבעת למשך תקופה על מצב אהוב שוב נסי מידי פעם לשחק עם המצבים ייתכן שמה שלא התאים לך אז יתאים לך יותר היום. 

זה קורה המון בעיקר כי משימוש לשימוש אנחנו מתפתחות וכך התחושות משתנות.

אין לי מושג מאיזה חומר הצעצוע שלך עשוי אבל ישנם חומרים המתאימים לקירור או לחימום ואם שלך כזה אז למה לא לנסות? אולי תגלי רגישות עצומה יותר באמצעות שינוי טמפרטורה.

נסי לעשות עם הויברטור יותר ממה שהוא מיועד לעשות - נשמע קצת לא מובן אז אפרט…

נאמר שהיצרן קבע שזה ויברטור לגירוי הדגדגן, זה לא אומר שאי אפשר לנסות להצמיד אותו לפטמות, לפי-הטבעת או לפין של בן הזוג.

אין נוסחה אחת לעונג והרבה עשו את זה לפניך והצליחו להפיק מהשימוש בויברטור אקסטרא הנאה. אין אחריות שזה יטריף אותך אבל אם תגלי עונג מאזורים שונים בגוף ותוכלי לשלב באקט סוחף אז מה יכול להיות גרוע. זה מה שנקרא למקסם את חווית השימוש בויברטור.

לפעמים מכת רטט על אזור רגיש יכולה לשדרג לנו את החוויה וזה כבר קיים אצלך.

באיחולי הנאה מרובה!

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך