נקודת הג'י

נקודת הג'י
בטח כבר שמעת את המונח הזה ג'י ספוט... או נקודת הג
מספיק לפשפש מעט בתחום המיניות כדי לשמוע את האהדה כלפי המושג שכבש את המין הנשי במלוא הדרו.
אולי לא העזת להעמיק ולשאול בנושא וזה בסדר יש כל כך הרבה נשים המתביישות לשאול ובדיוק בשביל זה אני פה!
אז קחי לך רגע של שקט כדי לקרוא, להעמיק וכמובן להחכים בכל הקשור לנושא שכנראה הולך להפוך את חיי המין שלך להרבה יותר מרגשים.

בתחום המגוון (יש לציין) של אביזרי המין קיימת נישה ייחודית (וכן שוב מדובר במוצר למין הנשי בלבד) העונה על ההגדרה ג'י ספוט, מדובר במוצר מין המיועד לחדירה וגינלית, למעשה זה אותו הויברטור המוכר והידוע רק שלג'י ספוט ייחסו ערך מוסף לעיצוב.

לאותו ויברטור מומלץ המיוחס למשפחת הג'י ספוט יש מבנה טיפה משונה הבא לידי ביטוי בבליטה בחלקו העליון זה יכול לפעמים להראות כמו קימור או ביצה עגולה הטמונה בקודקוד של הויברטור.
בקיצור את השינוי המאפיין את ויברטור הג'י ספוט תוכלי לראות בראש המוצר והיתר די זהה לויברטור המוכר, ייתכן שכבר פגשת כזה או אפילו רכשת מבלי שתדעי בדיוק במה מדובר.
אז לא, לחברות היצרניות ממש לא משעמם שהן מחליטות לייצר שתי מוצרים יחסית זהים וממש לקטלג אותם אחרת, תביני שמהלך כזה מאוד הכרחי, המקצוענים מבינים והגיע הזמן שגם את!
המהלך לייצר שתי מוצרים רוטטים (ויברטורים) המיועדים לחדירה וגינלית, שני קטגוריות נרחבות המתחרות זו בזו, זה למעשה להודות שיש טוב יותר מהטוב ביותר!!! מה תגידי אם אומר לך שיש בגוף האישה כפתור נסתר אשר ביכולתו להוציא את האישה מגדרה?!! כמה את מוכנה להשקיע כדי לצאת מגדרך ולהתרגש עד שכרון חושים?
עוד לא פגשתי את האישה שתסרב באדישות לדבר הזה וכמוני גם כל המדענים והמפתחים המשרתים את תחום אביזרי הסקס ובדיוק מהתובנה הזו התחילו לפתח את מוצר הג'י ספוט.
הויברטור מסוג ג'י ספוט פותח במיוחד עבור הכפתור הזה שדיברתי עליו ואם נשתמש בשמו הרשמי שאם לא זיהית עד עכשיו הרי זו נקודת הג'י.

נקודת הג'י היא נקודת עונג משמעותית במיוחד בגוף האישה, היא שוכנת לה אי שם בפתח הנרתיק, ממוקמת בדופן הבטן התחתונה, אם נדבר בשפת השעון תכווני את המחוגים לשעה 12:00, נמוך מהטבור, העומק משתנה מאישה לאישה אבל זה נע בין 4-6 ס"מ מפתח הנרתיק ומי שמחפש נכון ממש יכול להרגיש אותה. ובכל זאת קיומה של נקודת הג'י שנוי במחלוקת ועד היום המידע העוסק בה נתמך בפרשנות ההמון ולא במדע אבל לא הייתי משקיעה בתוכן הזה אם לא הייתי חווה מטובה בעצמי.
חשוב לציין בשונה מהדגדגן הרגיש אשר מעורר אותנו בשנייה שהוא בא במגע, את נקוגת הג'י הפנימית יש לגרות בעיסוי של כמה דקות עד שתהיה תגובה, מה שנקרא זה לא נגעת נסעת ופה באנו לעבוד, אבל נשבעת שזה שווה את זה. כמובן שאני מזמינה אותך או את בן זוגך לחפש אחר הנקודה בגופך עם האצבעות (שהן מקומרות) בתנועות סיבוביות כאילו זה קורא לך לבוא, בדיוק בנקודת המקום שתיארתי קודם, אך עד אז ובכל זאת אמשיך לספר לך גם על נפלאותיו של מכשיר הג'י ספוט האגדי.

הראש המקומר המאפיין את ויברטור הג'י ספוט מיועד לאתר את נקודת הג'י הנחשקת די בקלות ולגרום לה אושר רב.
בזכות העיצוב המיוחד לו זכה המוצר והמנוע הממוקד בדיוק בקודוק, ראש הויברטור ג'י ספוט מעניק עיסוי מטריף חושים לנקודה האורגזמית והסופר מענגת שבנינו אין הרבה פרטנרים שיכולים להתחרות בזה.
נו באמת הם לרוב לא משקיעים בעינוג הנקודה החשובה הזאת או בגלל שהם לא מכירים את קיומה שזה עוד נורמלי כי במסגרת עבודתי פגשתי גם המון מאוד נשים שלא הכירו אותה או דווקא בגלל שקצת יותר מורכב לגלות אותה ולעורר את הרגישות שלה.
אל תביני אותי לא נכון, אני אף פעם לא אטען שיש תחליף לגבר זה נוגד את עמדותיי אבל אני בהחלט חושבת שלכל דבר יש יתרונות ויש חסרונות אז אם רק תדעי לשלב בין החוזקות של כל הנכסים העומדים לרשותך ואני מתכוונת לבחיר ליבך הנוכחי יחד עם הצעצוע המופלא הזה שברור יכול לסייע לו במציאת מה שעושה לך טוב, את כנראה תזכי להגדיר את המילה אורגזמה מחדש. אם הגעת עד לפה אני מאמינה שכאן מתחיל המסע שלך אחר הנקודה הזאת בגופך, לא משנה אם זה עם פרטנר, עם צעצוע או לבד, אין פה נכון או לא נכון ואנחנו לא אנטומיה אחת, אבל קבלי ממני עוד טיפ בחינם:

בזמן שויברטור או האצבעות חשות בנקודה הזאת ועובדות על הגירוי שלה, אני ממליצה ללחוץ על הבטן התחתונה וליצור ניגודיות (סוג של לחץ נקודתי) אשר ימקסם את החיכוך באיזור וזכרי מה שחשוב זה התשוקה והרצון לגלות את עצמך יותר. היי סבלנית ורגועה והסחפי אחרי הרגע... באחולי הנאה רבה וסופר אורגזמית!

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך