צעצועי מין למתחילים

צעצועי מין למתחילים

אין דבר יותר מרגש עבורי מלפגוש זוג או אדם בודד שרק עכשיו מתחיל את צעדיו הראשונים עם צעצועי מין.

ההתרגשות הבוסרית הזאת, ההתלבטות שמלווה בתמימות וחוסר הניסיון ממה שהולכים לחוות…

זה מקסים ומרגש כאחד.

אני פוגשת לקוחות חדשים בכל יום ועדיין מתרגשת איתם בכל פעם מחדש כאילו זה חדש עבורי, אני מודעת לחששות וללבטים בדרך…

החששות הן לא מעצם השימוש בצעצוע אלא ממה שיכול לקרות בעקבותיו.

אצל זוגות זה לרוב יושב על מה הפרטנר ירגיש בצירוף צעצוע מין למיטה והאם הצעצוע החדש הולך לבשר על תחרות בביצועים?

האם צעצועי מין יכולים להחליף את הפרטנר/ית?

שאלה לגיטימית בעיני וחשוב לשים את הדברים על השולחן, צעצועי מין בעיקר בעולם החדשני הם בהחלט עוצמתיים ומשוכללים כפי שבן אנוש לעולם לא יכול להיות, יחד עם זאת צעצועי מין הם מכאניים ולא יכולים להעניק חיזור, מגע חם ורגשות אהבה, מה שמהווה חלק בלתי נפרד מיחסים אינטימיים.

כשאנחנו עושים סקס מעבר לאקט החדירה או רגע השיא יש עוד מכלול תחושות ורגשות שמתפרצים בנו יחג עם ההורמונים.

לא סתם משחק מקדים חשוב כל כך, הוא הכרחי עבור תחושת החיזור, לחיזוק הביטחון העצמי, התקשורת הזוגית, יציבות רגשית, מתן וקבלת אהבה, הערכה, אכפתיות ומפגן אהבה חשופה.

את כל אלה צעצוע מין לא יכול לעשות!

חשוב שנבין, כפי שקיימים משחקים לפיתוח והעשרת חשיבה, מוטוריקה והתפתחות עבור ילדים כך קיימים צעצועים למבוגרים לפיתוח והעשרת המיניות.

לכן עלינו להסתכל על צעצועי מין ככלי מפתח עבור היחסים האינטימיים ולא כיריב תחרותי שלנו, להסתכל על אותו צעצוע מין שלנו כמשחק כיפי וחוויתי.

כמו כן חשוב לשים דגש על בחירת צעצוע מין שישתלב עם הפנטזיה שלנו ויחזק אותה ויש כמה שאלות שצריך לענות עליהן בתהליך הבחירה על מנת להתאים את צעצוע מין הנכון ביותר בשבילכם ולכן מומלץ לבצע את התהליך הראשון מול מישהו מקצועי ואמין.

האם צעצועי מין ממכרים?

אני מודה שגם זו שאלה מעניינת מאוד שהעסיקה אותי לא מעט ויגעתי רבות כדי להבין את החששות העומדות אחריה…

נכון שיש סברה שכאשר משתמשים בצעצוע מין והוא תואם את הצרכים שלנו, גורם לעונג ועונה על כל הציפיות ישנה נטייה ברורה לחזור ולהשתמש בו, לרצות אותו שוב ושוב בכוונה לחזור לאותה תחושת עונג ואפילו להרגיש בחסרונו אם אנחנו באקט והצעצוע מין האהוב שלנו לא זמין ולא איתנו ועדיין אין מחקר שאומר באופן ודאי שנושא ההתמכרות הוא ודאי, ישנם כאלה שאכן יתמכרו ויש כאלה שידעו להשתמש בצעצוע בתדירות בריאה.

אבל בואו נלך על הכי גרוע ונגיד שהתמכרנו. מה רע בזה? בעולם בו אנחנו מכורים לכל כך הרבה מזיקים כמו: סוכרים, אלכוהול, סמים ותרופות ובכל זאת אנו מאמצים אותם לחיינו ובתמורה משלמים הרבה יותר מכסף.

אנו מקריבים בריאות ואת איכות החיים שלנו ועושים זאת בלי בעיה אבל כשמדובר בצעצועי מין אנחנו נכנסים לאיזה שהיא חרדה בכל הקשור להתמכרות שאם אכן תקרה היא תעשה לנו רק טוב.

אביזרי מין למתחילים - אין סוף לאפשרויות 

כמובן כאשר נתרגל לצעצוע מין שלנו יהיה אף הוא עוד פריט ונחפש לעצמנו ריגוש חדש, נחזור לחשוק בגיוון חדש וככל הנראה נצא להרפתקה חדשה בעקבות פנטזיה מרגשת שתרענן אותנו.

בדיוק בעבור זה עולם אביזרי סקס מתעדכן בקצב היסטרי, זאת הסיבה לכל המחקרים, הפיתוחים, הטכנולוגיה והחדשנות. כדי שלאף זוג או אדם בעולם בין אם למנוסים שבנינו ובין אם לאלה שעבורם תחום אביזרי מין הוא התחלה חדשה… הכל בכדי שאף תשוקה לא תשאר בגדר פנטזיה בלבד.

אז תרשו לעצמכם חווית עונג חדשה. שלך קיקי.

צעצועי מין שכדאי לכם להכיר -





מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך