אביזרי מין מומלצים לאישה בהריון

אביזרי מין מומלצים לאישה בהריון

אם את חווה חרמנות ועודף תשוקה לסקס בזמן ההריון, את ממש לא לבד! 

אני נתקלת לא מעט בדילמת החשק המיני שנוטה לעלות בזמן ההריון והשאלה העיקרית שעולה היא: האם זה בטוח להשתמש באביזרי מין בזמן ההיריון? 

קים חשש גדול סביב קיום יחסי מין בזמן ההריון בכלל ובשימוש עם אביזרי מין בפרט.

מה קורה לנו בהריון?

בתקופת ההיריון הגוף שלנו חווה מפולת של שינויים ומהפכות, חלקם נראים לעין כמו שינוי מבנה

הגוף, הבגדים שהתכווצו (כי אנחנו לא משמינות), הקאות, בחילות וכו'

ואת חלקם אנחנו לא נראה אבל בהחלט תרגישי בעצמך ואני סבורה שגם הסביבה הקרובה שלך תבחין בשינוי שמקורו כמובן בהורמונים.

עצבים, מצבי רוח, טפשת הריון וחרמנות הן תופעות שכל אישה הריונית זוכה לחוות ולפעמים זה מרגיש כמו סחרור כמו לעלות על מתקן בלרינה בלונה פארק.

אז אני לא הרופאה שלך ואפילו קטונתי מלנסות כך שלא אכנס למדדים בריאותיים או טיפים ליולדת אבל בכל הקשור במיניות שלך אני תמיד אהיה לצידך, גם בהיריון. קולולו…

בין אם את מהנשים שחוו מיניות לפני ההריון ובין אם את מאלה שזקוקות לתמריץ הורמונים בשביל להתחבר למיניות שלך, בכל מקרה בתקופת ההריון יעלה בך חשש גדול מקיום יחסי מין.

קיום יחסי בהריון - מומלץ או מסוכן?

אני פה כדי להרגיע אותך. אין שום חשש לקיים יחסי מין בהריון לא עם הפרטנר ולא עם הצעצועים שלך! וזאת בתנאי שאת נושאת הריון בריא.

אם ישנם בעיות כמו: דימום, הריון בסיכון (שמירת הריון), כאבים או כל בעיה אחרת. חשוב להתייעץ עם רופא לפני קיום היחסים אבל בהעדר כל אלה תודה לאל זה אפילו מומלץ לקיים יחסי מין במהלך ההריון.

מחקרים מעידים שקיום יחסי מין במהלך ההריון משמחים לא רק את היולדת. גם לעובר זה טוב, בריא ואפילו מומלץ ואם תשאלו אותי זה האוקסיטוצין שתורם לזה!

שימוש באביזרי מין בזמן הריון

אז לנשים ההריוניות הבריאות שבנינו בואו נרחיב יותר על שימוש באביזרי מין בזמן תקופת ההיריון:

אני מאחלת לכל הנשים היריון בריא ובטוח והלוואי שגם מענג. אמן!

כפי שכבר אמרתי בעבר ואחזור כנראה גם עד הנצח.

"גברים נועדו כדי להפרות אותנו ונכשלים בנסיון לענג אותנו" (טוב לא כולם) ובכל זאת הריון הוא לא סיבה להתפשר באיכות הסקס ולכן בתקופת החרמנות ההריונית נרצה יותר וכנראה יעלו בנו חשקים (לא אכילים) לסקס עם אביזרי מין או לפחות בנוסף.

אז בגדול אני חייבת לציין שגם פה יש בשורה בפי.

צעצועי מין, כמו ויברטורים לחדירה, לרוב לא מגיעים לצוואר הרחם או חודרים לתוכו (גם הגדולים שביניהם). לכן, מבחינת סיכון לעובר, אין חשש מפגיעה ואם את נושאת הריון בריא אין שום מגבלה בשימוש עם אביזרי מין אבל כן ישנם כמה דגשים:

נקיון - בעניין הניקיון של צעצועי מין יש להקפיד על ניקוי יסודי של הצעצוע יותר מבדרך כלל. 

אל תצפי לטיפ מפורט כי זה נושא כתיבה בפני עצמו והוא צריך להיות מותאם לחומר ממנו עשוי אביזר המין שברשותך, תוכלי לקרוא על כך במאמר אחר שכתבתי "איך לנקות אביזרי מין?"

רק את יודעת מה טוב לגוף שלך - למרות ששימוש בצעצועי המין מותר בהיריון, חשוב שתהיי קשובה לגופך ותפסיקי או תשני את אופן השימוש (עוצמה) במקרה של חוסר נוחות או אי נעימות.

בנוסף, עלייך לראות את דבריי כהמלצה בלבד.

אני בהחלט יודעת על מה אני מדברת ליוויתי כל כך הרבה נשים בתקופת ההריון ואני עומדת אחרי המילים שלי. יחד עם זאת כל מקרה לגופו וכמו שכבר ציינתי קודם יש מקרים חריגים בהם לא מומלץ ואף מסוכן לקיים יחסי מין בכלל ולכן אני ממליצה להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי השימוש בצעצועי מין בעת ההיריון ולשים את המבוכה בצד. כי הכי חשוב שנעבור את התקופה הזאת בבטחה.

אז יש את ההריוניות שלא משתכנעות ממה שאני, המחקרים והרופאים אומרים ובכל מקרה לא יסכימו לחוות חדירה של צעצועי מין (ולפעמים גם לא של הפרטנר) בשום אופן. 

אביזרי מין לשימוש חיצוני 

לכן יקירותיי יש פתרון מיידי: אביזרי מין לשימוש חיצוני כמו הרוקט פוקט האגדי והיונקים.

רוקט פוקט הוא צעצוע מין קטן לשימוש על הדגדגן, הוא לא חודר לפתח הנרתיק כלל ובנינו, הוא עונה לצורך המיני של 70% מכלל הנשים בעולם (כי הריון הוא התירוץ שלנו להתמקד במה שהכי עושה לנו טוב) ולכן את יכולה להיות סמוכה ובטוחה להשתמש בו בשילוב עם חדירה של הפרטנר או בלעדיו.

כמו כן אופציה נוספת שלך לגיוון החוויה היא היונק לדגדגן שכמו הרוקט פוקט הוא יתן לך עינוג מבלי לחדור לגופך כלל ואת יכולה להנות ממנו לבד או בשילוב עם הפרטנר.

ולנשים הסמוכות שאין להן כלל בעיה עם חדירה יש לכן עולם מלא באופציות ראו ויברטורים מגוונים להנאתכן וכן, כולם בטוחים לשימוש

תרגישי בנוח להיות כל מה שיוצא ממך בזמן ההריון ותני ביטוי לחשקים שלך בין אם הם עם עצמך ובעיקר נצלי זאת לקרבה עם בן זוגך כי אין טוב מזה עבור התא המשפחתי.

באיחולי בריאות ולידה קלה 

שלך קיקי

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך