איך מגדילים את הפין באופן טבעי?

איך מגדילים את הפין באופן טבעי?
אחת השאלות המסקרנות ביותר (בעיקר בקרב גברים אבל גם לא מעט נשים שואלות) היא האם בכלל אפשר להגדיל את הפין? השאלה שבאה מיד אחרי התשובה המפתיעה 'שזה אכן אפשרי וקיים טיפול לזה' היא: האם זה הליך בטוח? ועד כמה הוא טבעי?
פופולריות השאלה וההתעסקות סביב נושא הגדלת הפין יצרה תחרותיות סביב הפתרון הנחשק ולא מעט הצעות מפתות מתפרסמות לכל עבר…
באתי לעשות לכם סדר בין מה שבדוק והגיוני לבין מה שהוא שקר גס וניצול התשוקה ההמונית לתאוות בצע.
אז כפי שציינתי בכתוב הגדלת הפין כבר לא עוד חלום תלוש מהמציאות וקיימות היום מספר אפשרויות יעילות להגדלת הפין במספר דרכים שונות.
כמובן שאני לרגע לא מתייחסת לשרוולים להארכת הפין או יש מי שמכנה אותם קונדומים רב פעמיים להגדלת הפין כי הם אומנם יעילים לאקסטרה אקט מגוון ומשעשע אבל הם פשוט מתלבשים על הפין שלא עובר איתם שום תהליך אמיתי ובתאכלס פוגע בתחושת העונג הגברית אז אנחנו מתמקדים במה שהוא מוצר שנעשה בו שימוש כהכנה לאקט ולא משתלב באקט תאכלס.
אלו האפשרויות שמציעה התעשייה ואלה גם כל הדברים שאתם צריכים לדעת…
 

איך מגדילים את הפין באופן טבעי? - כל מה שחשוב לדעת!

משאבת ואקום לגבר 

המשאבות תפסו נישה מכובדת בתעשיית אביזרי מין העולמית, בכל זאת מיכל המפעיל ואקום על הפין והלחץ הנוצר מרחיב את כלי הדם באיבר המין הגברי המפונק ויוצר זרימת דם המפתחת את בלוטות הרגש ומעלה את נפח איבר המין הגברי, אממממ…
אין שום סיבה שלא נתפתה אחר הצעה כזאת וכן שמעתי שההרגשה ממכרת מלא מעט לקוחות שלי ואם אתייחס לתחושה שמשאבה לאישה פיתחה אצלי אז כן יש למה לחשוק במוצר היעיל הזה. אבל האם המשאבה מגדילה את הפין באמת? אם כן לכמה זמן?
את המשאבה המדוברת התחילו בכלל לייצר כפתרון לבעיות זיקפה עוד הרבה לפני פיתוח התרופות והיא מהווה פתרון כיום למי שתרופות הן לא אופצייה מבחינה בריאותית עבורו ובכל זאת יש צורך בפתרון עבור הזיקפה.
המשאבה תתן נפח שהוא כבר גדול יותר מהקיים, אבל הגודל למעשה הוא מה שבאמת קיים לך פשוט במקסימום יכולת זיקפה שלך ורק לזמן האקט, לאחר השימוש במשאבה הפין יסדיר שוב את זרימת הדם הרגילה והפין יתכווץ לגודלו הרגיל וכל מי שאומר לך שהתוצאה קבועה משקר.
כך שכן השימוש במשאבה מומלץ מאוד, אפשר להגיד יעיל ואפילו טבעית. אבל הוא לא ישנה את הגנטיקה שלך ואת זה צריך לקחת בחשבון ולמזער אשליות חסרות בסיס כפי שנוטים לפרסם אותם.

כדורים להגדלת הפין 

בולשיט אחד גדול. תבינו אנשים הגברת האון זה לא הגדלת הפין ושלא יספרו לכם אחרת… אני לא מכירה מישהו שרכש ערכה כזו או אחרת ולא בכה על הכסף אחר כך ואם תחשבו על זה גם, אין שום היגיון שדבר כזה ישפיע. 
ומה שהם דוחפים לשם? אם זה באישור משרד הבריאות וההפצה היא חופשית? אכן מדובר במוצר שכנראה עשוי מחומרים טבעיים וכנראה מוגדר על הנייר בכל אופן כתוסף תזונה עוד צוות מילים הנשמעים טוב לעבודה בעיניים ואם זה ללא אישור משרד הבריאות?
אוי אלוהים, אולי רק הוא יודע מה שמו בפנים ואני באמת בספק אם המפיצים מבינים ממה ההרכב עשוי, הוא בטוח לא טבעי שלא נדבר על בטוח לשימוש ושוב אני לא מכירה שום מחקר המעיד על חומר המסייע להגדלת הפין דרך בליעה כך שאם תשאלו אותי זה לזרוק את הכסף לפח.

קרמים להגדלת הפין

כן ישנם חומרים טבעיים כמו אקליפטוס, מנטול ועוד הרכבים טבעיים שהוכיחו עצמם כמסייעים להרחבת כלי הדם, אותה פעולה שעושה המשאבה רק בלי הואקום ועם תמציות טבעיות הנספגות על איבר המין הזכרי.
כמו המשאבה גם פה מדובר בתוצאה רגעית וגם במקרה הזה אתה תקבל נפח הנשען על הגודל שלך פלוס קצת נפח. אבל היי, אפשר להפוך את השימוש בקרם להגדלת הפין לחיבור אירוטי המלווה בעיסוי אינטימי מגרה והרווחתם הרבה יותר מנפח.

אנדרו פינס

אנדרו פינס הוא מכשיר להגדלת הפין. פייר הוא מעט יקר ביחס לקרמים והמשאבות אבל התוצאה שלו היא חד משמעית הוכיחה את עצמה כבר במשך שנים.
על פי הבטחת החברה שמקורה באירופה קיימת צמיחה של סנטימטר לחודש בממוצע ואם תשאלו אותי על סמך תגובת הלקוחות שלי אני יכולה גם לחתום על זה.
מה כן צריך לקחת בחשבון? המכשיר נרתם לגוף ועובד על מתיחת הזוקפים באופן מבוקר ובטוח מה שאומר שחייבת התחייבות שלך להתמדה על מנת להגיע לתוצאה מוצלחת.
זאת אומרת לא די לרכוש את הערכה ישנו הצורך להתרגל למכשיר ביום יום ולעשות בו שימוש מתמיד.
כפי שאמרתי הוא עובד על הזוקפים מה שמסביר את ההיגיון אחרי הכל מה שעבד לשבטים באפריקה חייב לעבוד גם אצלינו בעיקר עם נעשה את הפעולה בשיטה המודרנית והעדכנית וכן לא פחות חשוב לציין שמדובר בסופו של דבר בטיפול טבעי ללא חומרים הפולשים לגוף ומסכנים אותך.
למעשה חוץ מהיצמדות למכשיר על גופך באופן יומיומי ומתמיד אין אותיות קטנות ואין תוספות מיוחדות מעבר לסנטימטרים החדשים שיצמחו על הפין שלך.

זריקות להגדלת הפין

הי, הי, הי חברים ההזרקות פלשו לתוך חיינו דרך הפנים אבל אין שום ספק שכבר הגדילו להגיע גם לבין הרגליים שלנו לכל מיני עבודות טיפוח.
קיימות סוגי הזרקות לפין המעניקות גודל ופיסול מיוחד אבל האם זו הבשורה של תחום הגדלת הפין? ממש לא הייתי סומכת על זה!
הטיפול אינו טבעי ולמרות שנעשה על ידי רופא הוא פולשני ביותר (בעזרת מחטים והתערבות כירורגית).
התוצאה עשויה להשתנות עם התמוססות החומר בעור וליצור מראה פין לא אחיד או סימטרי מה שיראה כאילו גדלו לפין שלך גיבנות או שקעים לא רצויים וכאישה אני מבטיחה לך שהמראה מזעזע ולא סקסי בעליל.
אני לא רוצה להרחיב על דקירת הפין במחט כי וואלה המחשבה מעלה בי חלחלה ואם נתייחס לרגע למקרים בהם התגלתה רשלנות רפואית וטיפול לקוי אז התוצאה של שטפי דם ונקבוביות מזיעות על העטרה שלך זה לא מראה סקסי במיוחד אלה אם אתה ביזארי. 
אז כשיש פתרון כמו אנדרו פינס אני לא מוצאת סיבה לסכן כל כך את הפין האהוב שלך.
עד כאן נכון להיום הפתרונות המוצעים בשוק.
מקווה שלא חפרתי מידי ושהכתוב מועיל לך לבחירה הנכונה ביותר עבורך…
שמחה תמיד להיות כאן עבורך 

מה את\ה מחפש\ת?

העגלה שלך